Voorstellen : Set met gemak JohnWx

Gestart door JohnWx, augustus 20, 2022, 14:24:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

o stupid
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NB

Een is het begin van een verzameling.......
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

JohnWx

Citaat van: NB op december 31, 2023, 14:00:49Een is het begin van een verzameling.......

Heb zoveel draaitafels gehad elementen en alleen maar 180 grams platen  :-D  was meer het hebben dan echt genieten ervan

Alles verkocht maar nu toch wel weer leuk


thx

En toch iets van Marantz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NB

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

JohnWx

De Accuphase en zeer mooie Audiolab AXIS speakers zijn bij een nieuwe eigenaar nou ja nieuw daar stond het al  8-)



Hij is er zeer blij mee mij doet het niet zoveel meer wil weer pielen etc. draaitafeltje elementje


Daarom zo niet mij een mooie Rotel RSX 1550

Komt morgen nu al blij mee  hello  hello  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

 stupid
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

En de bekabeling


Oehlbach Oehlbach NF 113 DI

SILENT WIRE SERIE 4 MK2

Inakustik Premium opto

Och man wat een verschil t.o.v de Amazon kabels  NO  maar het heb gehalte  hello en de prijs gaat nergens meer om nog geen 30 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NB

Ik vind deze wel gaver dan die Rotel.
Je hoeft je voorlopig niet te vervelen.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

TurboMarco

De Integra lijkt wel een Onkyo TX SR604E clone  :-o
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: TurboMarco op februari 10, 2024, 17:24:27De Integra lijkt wel een Onkyo TX SR604E clone  :-o

Ze hebben de zelfde vader denk ik  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.