Voorstellen : Set met gemak JohnWx

Gestart door JohnWx, augustus 20, 2022, 14:24:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

inside
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NB

Mooi klein apparaatje. Klasse D met veel mogelijkheden.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Marvin

Ziet er niet verkeerd uit Sjonnie, al het nodige aan aansluitingen zit er op.
Netjes hoor.

JB

Citaat van: JohnDavids op augustus 22, 2022, 17:25:22
En een Xiaomi speaker hoeft niet altijd "hifi"

Heb ook een SONOS naast mijn bed staan.

Eip

Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

JohnWx

Cyrus III en Chario speakers voor een habbekrats gekocht 250 euro bij elkaar

Klinkt prima en perfect

Nu nog met Siltech aangesloten zo maar even gewoon koper halen


Foto van de speakers zijn van de vorige eigenaar, weekend even nieuwe foto's maken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NB

Zien er prima uit die Chario's. Cyrus lijkt me ook prima.
Engels/Italiaans geluid straks.
Wat is er mis met Siltech??
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

JohnWx

Citaat van: NB op oktober 21, 2023, 13:26:33Zien er prima uit die Chario's. Cyrus lijkt me ook prima.
Engels/Italiaans geluid straks.
Wat is er mis met Siltech??

Niet in verhouding kabels kostte nieuw meer dan de hele set als nieuwprijs

Siltech mag weer lekker naar de Accuphase en op de Audiolab speakers
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Veel plezier met de aanwinst.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Emiel77

Mooie deal dus.

Interessant versterkertje ook die Cyrus.
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

JohnWx

Citaat van: Emiel77 op oktober 21, 2023, 22:46:15Mooie deal dus.

Interessant versterkertje ook die Cyrus.

Dat mag ook wel die Cyrus was ooit iets van 1000 euro voor zo een klein ding
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

KayaRahnee

Mooie en ook goede spullen heb jij daar. Die speakers, wauw, mooi, en de klank die eruit komt ook lees ik. Dan heb je een high-end set voor low Budget ... net zoals ik het voor mekaar heb. Genieten van muziek zonder piekeren wat er nog allemaal beter kan.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

JohnWx

Citaat van: KayaRahnee op oktober 22, 2023, 01:52:42Mooie en ook goede spullen heb jij daar. Die speakers, wauw, mooi, en de klank die eruit komt ook lees ik. Dan heb je een high-end set voor low Budget ... net zoals ik het voor mekaar heb. Genieten van muziek zonder piekeren wat er nog allemaal beter kan.

Het is weer net zoals vroeger een beetje eerst Denon cd spelertje eerste Monster kabel Parasound versterkertje (die zoek ik nog steeds iets van C/H 800) NAD monitoren een paar "echte" stands  hello


15000 mille uitgeven is niet zo moeilijk maar heb ervaart dat ik sommige nummers ook prima vind via de Xiaomi speaker
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Topping E30
HP Elitedesk 800 g3 mini  i3 7100 16Gb SSD en een normale printerkabel

Weer een beetje spelen met een pc
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

We hebben 1 plaat maxi single en die wil ik toch horen gehad van mijn vrouw voor mijn jeugdsentiment  :cry:  :-D

Dan maar een Marantz tt400 met een Rega Carbon elementje komt in nieuwe jaar binnen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.