Droevig nieuws…….onze Cor is overleden

Gestart door jrm, april 04, 2022, 21:22:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrm

Allen,

Bedankt voor jullie reacties!

Op zich ging het inderdaad op en neer met Cor zijn gesteldheid, desondanks had ik een paar dagen voor zijn overlijden, een telefoongesprek met hem en we maakten nog plannen om eerdaags naar Marcel in Zuid-Limburg te gaan, omdat hij nog wat hardware wilde aanschaffen.....

Maurice

Schokkend om te lezen!
Merk dat ik erg geraakt word door dit droevige bericht. Wil dan ook een ieder sterkte wensen met het verwerken van dit verlies, een ieder op zijn eigen manier.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

jrm

Citaat van: Maurice op april 05, 2022, 15:13:05
Schokkend om te lezen!
Merk dat ik erg geraakt word door dit droevige bericht. Wil dan ook een ieder sterkte wensen met het verwerken van dit verlies, een ieder op zijn eigen manier.

Ja, dat gevoel heb ik ook!
Fijn om je bericht te lezen.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Nico M

Ik ben nieuw op dit forum, om die reden is Cor mij onbekend.
Graag wil toch ik mijn medeleven betuigen aan diegenen die achterblijven.
Aan de reacties hier is te lezen dat hij een geliefd persoon geweest is.
Sterkte!

AlexH

Wat een triest bericht... Sterkte voor alle nabestaanden, en Cor, rust zacht...
Marantz PM7005
Marantz CD6003
Project Debut Carbon DC Walnut
Klipsch RP-6000f Walnut
Audioquest Rocket 11
Audioquest interlinks
Beyerdynamic DT 860
Samsung Q60B

jrm

Allen,

Aanstaande dinsdagochtend is de afscheidsbijeenkomst en rond het middag uur vindt de begrafenis plaats. Als iemand van het forum wil komen, stuur mij een pb en ik deel de exacte gegevens.

pameijer

Een markant forumfiguur is overleden. Triest. Sterkte voor de nabestaanden, en zeker zijn maatje John waar hij vaak over schreef.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

NB

Ik was hier weg, maar wil toch nog een afscheids groet aan Cor doen, op zijn thuisforum.



https://marantzmoments.com/en/love-at-first-sight/
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Rob46


Marvin

Mooi gebaar jongens.

Ik zit in de nachtdiensten en er is geen ruimte verlof, anders had ik graag met je mee gegaan JRM.

lieven


bramdg

Men Deelneming

ook dit forum zal niet meer hetzelfde zijn



Veel sterkte aan de familie en vrienden
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Frits Denon

#28
Ik was ook weg, maar dit kwam wel even binnen en wil graag afscheid van Cor nemen op zijn forum. Ik heb Cor leren kennen uiteraard via het forum, zijn verhalen en reacties waren altijd leuk om te lezen. Ik heb hem ook eens ontmoet tijdens een van de weinige bijeenkomsten waar ik geweest ben, in dit geval bij Marantz/Denon in Eindhoven. Hij kwam op mij over als een enthousiaste audioliefhebber met uiteraard liefde voor het merk.Hij wilde toen het naadje van de kous weten herinner ik mij.

Rust zacht, Cor.

Frits
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

jrm

Citaat van: marvin op april 06, 2022, 21:48:09
Mooi gebaar jongens.

Ik zit in de nachtdiensten en er is geen ruimte verlof, anders had ik graag met je mee gegaan JRM.

Jammer Marvin, ik ga zeker.