Nostra's woonkamer luister set (in opbouw)

Gestart door Nostra, juni 15, 2019, 21:27:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Nostra

Citaat van: sjoek op december 01, 2020, 21:54:10
lolliestoklig dat hij niet van te voren gemeld heeft dat hij niet vast houd... aan de andere kant is het wel zo dat van de 10 keer dat je iets vast houd voor iemand op marktplaats er mischien de helft van de keren niemand komt. Ik zeg het er tegenwoordig ook bij ik hou niks vast of vooraf via bank betalen dan houd ik wel vast. Maar nogmaals lolliestoklig dat hij dit niet meld dat hij niet vasthoud zou ik wel altijd doen.
Tja, het was meer dan een uur rijden voor me en ik ben pas tegen 19u15 a 19u30 thuis van het werk en moet dan nog eten.

De afspraak was van er vrijdag achter te gaan.

Volgende keer een voorschot betalen. Ze gaan me niet nog eens liggen hebben

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

Citaat van: Frits op december 01, 2020, 21:31:00
Het is niet de site maar de verkoper. Helaas heb je die figuren. Mooi k=t. violent1 Maar je doet er niks aan. Niet bij iedereen is Afspraak=Afspraak.

Vervelend voor je, maar denk maar zo: Er komt vast weer iets voorbij en dan heb je geluk. Heb ik ook al een aantal keren gehad, zowel bij verkoop als koop.
Te hopen dat het zo is idd.

Nuja doorsparen voor de 4xx dan maar

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


xander32

Er komen vast nog meer interessante Accu versterkers langs. Je geduld bewaren en ondertussen lekker doorsparen 👍🏻

Citaat van: Nostra op december 02, 2020, 02:58:59
Te hopen dat het zo is idd.

Nuja doorsparen voor de 4xx dan maar

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk

Nostra

Citaat van: xander32 op december 02, 2020, 06:43:13
Er komen vast nog meer interessante Accu versterkers langs. Je geduld bewaren en ondertussen lekker doorsparen [emoji1303]
Klopt en ga ik ook doen [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

Anyhow ik heb audio nieuws mannen!

Nog nooit iets gekocht van audioquest en toch maar eens besloten om een audioquest kabeltje te kopen (nog nooit gebruikt) voor een prikje.

Betreffende de evergreen rca interlink van 2 meter.

Enorm verbaasd van de klank van deze rca tov de van den huls. Niet zo scherp en enorm veel rust. Zelfs een iets betere soundstage en mooier 3d geluid.

Deze blijft in mijn bezit als reserve rca in geval van dat de aankomende speakers te schel zouden klinken met de van den huls.

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

Deze middag achter een set klipsch rp600m's gegaan gloednieuw in de doos aan een prijs waar ik ze niet voor kon laten staan.

Ik had ze al gehoord op demo op prima luna versterkers en ze klonken daar echt [emoji1786] op.

Nu thuis gekomen en direct aangesloten en men referentie nummers opgezet en achterover geblazen wat deze speakers toch wel kunnen!

Ze klinken natuurlijk zeer voorwaards tov de p5's maar in een goede manier. Het is niet in your face maar zeer dynamisch en open. Ook het hoog klinkt verdomd gedetailleerd en qua detail kan ik ze vergelijken met men droom speakers de diamond reeksen van b&w. Midden klinkt vol, warm en toch open. Bas is beter als de p5's raar maar waar. Enige 2 minpuntjes die ik ze moet geven zijn de snelheid van de bas die net iets trager is en de plaatsing van de instrumenten op sommige opnames. Maar dat is dan maar 10% en bij heel complexe klassieke muziek.

Ik ga de komende dagen/weken nog back to back verder luisteren en dan de knoop doorhakken welke er nu effectief blijven. De rp600m's of de p5's. Ze hebben beiden hun sterktes en zwaktes.

Anyhow plaatje bij het praatje:



Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

AlexH

Marantz PM7005
Marantz CD6003
Project Debut Carbon DC Walnut
Klipsch RP-6000f Walnut
Audioquest Rocket 11
Audioquest interlinks
Beyerdynamic DT 860
Samsung Q60B

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Nostra

Merci mannen!

Klipschen bevallen zeer goed! [emoji1303]

Morgen verder luisteren en nu een vinyl sessie

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


AlexH

Hier bevallen de klipschen ook zeer goed! Gisteren veel vinyl geluisterd, heerlijk! Ik vind ze ook makkelijk te plaatsen en aan te sturen.
Marantz PM7005
Marantz CD6003
Project Debut Carbon DC Walnut
Klipsch RP-6000f Walnut
Audioquest Rocket 11
Audioquest interlinks
Beyerdynamic DT 860
Samsung Q60B

Nostra

Citaat van: AlexH op januari 04, 2021, 15:58:22
Hier bevallen de klipschen ook zeer goed! Gisteren veel vinyl geluisterd, heerlijk! Ik vind ze ook makkelijk te plaatsen en aan te sturen.
Klopt inderdaad!

Zijn zeer leuke speakers aan een zeer aantrekkelijke prijs.

De enige die ik zelf al gehoord heb die beter spelen dan deze zijn de Diamond reeksen van b&w.

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk


pameijer

Citaat van: Nostra op januari 05, 2021, 22:41:07

De enige die ik zelf al gehoord heb die beter spelen dan deze zijn de Diamond reeksen van b&w.


Deze opmerking kan ik beter plaatsen als ik weet wat je allemaal gehoord hebt en waar je dus mee vergelijkt. Ben wel benieuwd!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Nostra

Citaat van: pameijer op januari 06, 2021, 12:59:09
Deze opmerking kan ik beter plaatsen als ik weet wat je allemaal gehoord hebt en waar je dus mee vergelijkt. Ben wel benieuwd!
Dit is natuurlijk subjectief he.

Maar ik heb al redelijk wat speakers gehoord ja.

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk


Nostra

Gisteren achter een paar Norstone speaker stands geweest. Ze staan nu al thuis. Ga ze morgen installeren

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk