Nostra's woonkamer luister set (in opbouw)

Gestart door Nostra, juni 15, 2019, 21:27:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rob46

Meer dan prima streamen met Bluesound Node![emoji106] Veel (ontdekkings)plezier[emoji123]



Nostra

Citaat van: Rob46 op september 09, 2019, 19:47:12
Meer dan prima streamen met Bluesound Node![emoji106] Veel (ontdekkings)plezier[emoji123]
Dankjewel Rob!

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

Belofte maakt schuld!

Hierbij eindelijk de foto's.

Zoals jullie zien ontbreekt de platenspeler, deze moet nog zijn voetjes krijgen en de toonarm houder.

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

De toren

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk



Nostra


geoffreyvanvugt

Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

xander32

Waarom heb je de componenten op hun zijde geplaatst?


clown1

Citaat van: Nostra op september 09, 2019, 20:55:04
De toren

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Nostra

Citaat van: geoffreyvanvugt op september 10, 2019, 00:44:48
Mooi hoor.. notworthy
Dankjewel Geoffrey!
Citaat van: xander32 op september 10, 2019, 07:12:04
Waarom heb je de componenten op hun zijde geplaatst?


clown1
Goede vraag...

Tapatalk zet altijd alles in de breedte op dit forum... Vraag me niet waarom

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


NB

Ziet er goed uit. Alleen de rechter luidspreker mag wat meer ruimte hebben, of heb je hier geen last van?
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Nostra

Citaat van: Nb op september 10, 2019, 10:37:51
Ziet er goed uit. Alleen de rechter luidspreker mag wat meer ruimte hebben, of heb je hier geen last van?
Valt goed mee.

Had vlug foto's getrokken maar de bedoeling is wel van ze meer ruimte te geven als we luisteren (spelen ze nog eens zo goed, heb het al uit getest ;) ).

Het is vooral voor het vrouwtje dat ze zo staan, ze houdt er niet van als ze meer in de woonruimte staan.

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


jowa

Ziet er mooi uit.

Tsja, de meeste vrouwen zijn op de één of andere manier allergisch voor grote luidsprekers.

Als je ze nu benoemt tot bloempothouders, mogen ze misschien verder de kamer in. :-D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Nostra

Citaat van: jowa op september 10, 2019, 10:55:28
Ziet er mooi uit.

Tsja, de meeste vrouwen zijn op de één of andere manier allergisch voor grote luidsprekers.

Als je ze nu benoemt tot bloempothouders, mogen ze misschien verder de kamer in. :-D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Thx man!

Als je weet dat er begin dit jaar zelfs geen sprake was van vloerstaanders of een installatie in het algemeen...

Tot het vrouwtje de p5's had horen spelen. Dan was ze ineens verkocht aan de klank ervan.

Heb wel onze juke box moeten weg doen als compromis maar daar heb ik het minste spijt van. Sinds we hem hadden heeft die maximum 4x opgestaan op meer dan 2 jaar tijd. Dus was de keuze snel gemaakt.

Dit gaat veel meer gebruikt worden.

Heb gisteren al de ganse avond er van genoten en er zullen nog vele dagen en avonden volgen ;)

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

Aangezien men krk studio monitors morgen de deur uit zijn op zoek gegaan naar een passief alternatief.

2 dorpen verder had er iemand een set van 4! monitor audio monitor mr2 te koop staan voor een prikje. Nog geen jaar oud in absolute nieuwstaat.

Heb ze deze avond gaan halen en eens uitvoerig getest op de pm7200.

Wel ik moet zeggen, voor het geld (nieuw) echt wel een goede bookshelve!

Hoog is zeer gedetailleerd en strak.
Midden blijft vol en gedetailleerd.
Bassen zijn ook strak. Wel niet zo diep als de p5's maar dit is appels en peren vergelijken.

Al bij al zeer tevreden en ze spelen de krk's qua detail en zuiverheid grandioos naar huis.

Ook nog een fotootje dat ik jullie niet wou onthouden ;)



Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk