De set van Marcel

Gestart door Audiophylia Nervosa, augustus 12, 2017, 18:16:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Audiophylia Nervosa

Citaat van: Hoewie Loewie op oktober 18, 2021, 19:08:13
Hoi. Ik heb ook eens geGoogled en de versterker komt prima uit een test die ik las: https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/aiyima-a07-tpa3255-review-amplifier.18984/

Ik vraag me alleen af, of je ongestraft bij een versterker, die standaard een voeding heeft van 32 volt, 5 A, de voeding kunt vervangen voor eentje van 48 volt, 3 amp. Dan brandt ie toch door want dat voltage is toch veel te hoog?  :oops: Ik lees er overigens in de bovengenoemde test niets over.

De twee voedingen:

Dit staat op de site van Aiyima: Recommended power supply:DC48V 7.5A Power Supply.

Hier de link naar hun site: https://www.aiyima.com/products/amplifier-aiyima-a07-tpa3255-2-0-channel-300wx2-hifi?variant=32922293272651
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

Audiophylia Nervosa

Het wordt hier steeds rustiger op dit forum, ik zie steeds meer Marantz liefhebbers op het HT-forum terugkomen.

Wat is hier gaande??
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

JohnWx

Citaat van: KI-Pearl op december 01, 2021, 13:20:45
Het wordt hier steeds rustiger op dit forum, ik zie steeds meer Marantz liefhebbers op het HT-forum terugkomen.

Wat is hier gaande??

Ja het is een feit
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: KI-Pearl op december 01, 2021, 13:20:45
Het wordt hier steeds rustiger op dit forum, ik zie steeds meer Marantz liefhebbers op het HT-forum terugkomen.

Wat is hier gaande??
Eventjes een bommetje plaatsen of oprecht? Met een beetje doorspitten van de gevoelige topic's vind je het antwoord op deze vraag.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Voorn

Citaat van: KI-Pearl op december 01, 2021, 13:20:45
Het wordt hier steeds rustiger op dit forum, ik zie steeds meer Marantz liefhebbers op het HT-forum terugkomen.

Wat is hier gaande??
Ik denk dat het komt door meerdere oorzaken, als eerste zeker alle voorvallen op het forum.
Verder, wanneer ik naar mezelf kijk is er niet veel meer te vertellen over mijn set.
Dat komt dan weer doordat ik tevreden ben met de spullen die er staan en daardoor weinig verander, ik denk dat dit voor veel meer forummers hetzelfde is en dan ga je meer lezen als posten.
Het ht forum heeft veel onderwerpen die hetzelfde zijn als hier, het grote verschil is dat wij een merknaam in onze forum naam gebruiken waardoor er bij het ht forum eenveel breder publiek getrokken word.
Erg jammer dat het wat rustiger is, maar ik heb juist de laatste weken het idee dat er weer een paar leuke onderwerpen langs zijn gekomen en dat het voorzichtig iets drukker word.

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk

PM8005, Sr6015, UD7007, Bluesound Vault2,  Nvidia Shield Pro
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center XQ2C, Heights Q compact, Subwoofer Rel HT1510

Audiophylia Nervosa

#785
Zelfs de vaccinaties tegen Corona heeft mij niet kunnen genezen.

Het virus heeft weer toegeslagen, ik heb deze nog niet gehad en kon de aankoop niet weerstaan.

Gewoon voor erbij

Audio Physic Yara 2 Superior.







Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

Audiophylia Nervosa

In tegenstelling tot wat de foto's laten zien, staan de speakers niet meer op wielen.

Dit was meer om de ideale positie te bepalen, nu staan ze weer gewoon op spikes.
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

Nostra

Heb deze al enkele keren horen spelen...

Prachtige speakers en ze klinken meer dan goed!

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk


WilliamB

#788
Gefeliciteed, erg mooi.
Ik heb een tijdje de normale Yara's gehad, en was erg onder de indruk. HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marvin

Mooie luidsprekers hoor!
Nog nooit gehoord, maar ziet er lekker slank uit.
Van voren dan... [emoji3]

pameijer

Hele mooie speakers, esthetisch dan. Hoe ze klinken weet ik niet. Vind het nog steeds belachelijk dat je die ProAc's weg hebt gedaan  :-D
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Audiophylia Nervosa

#791
Citaat van: pameijer op januari 28, 2022, 15:40:02
Hele mooie speakers, esthetisch dan. Hoe ze klinken weet ik niet. Vind het nog steeds belachelijk dat je die ProAc's weg hebt gedaan  :-D

Jaja, ik weet het Paul :angel:

Maar er is meer in het leven dan alleen ProAc. En ik had nog nooit Audio Physic gehad en deze kwam op mijn pad dus toch maar gedaan.

Het is de duurste uitvoering in de Yara lijn, ik ken de andere uit die lijn niet maar deze klinkt echt wel lekker, dus geen miskoop.

Groeten,
Marcel

Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

Audiophylia Nervosa

#792
Kon het niet laten.

De buit is binnen, ik had niet verwacht dat deze LS50 Meta zoveel indruk zou maken.
Gebrek aan laag is in mijn beleving te verwaarlozen.
Geluisterd naar de zwarte uitvoering, Katharina was shoppen in Arnhem dus haar toch maar even naar Bender laten komen voor de kleur bepaling en het is titanium geworden.

Nu staan ze thuis te spelen, nieuw uit de doos al indrukwekkend en met de juiste aansturing, want dat hebben deze speakers echt nodig, klinken ze nu al geweldig.

Het laag gaat toch ongekend diep maar de kers op de taart is toch weer die Uni-Q unit waar ik al met de KEF R900 op verliefd ben geworden.

Dit is veelbelovend als de inspeeltijd er op zit.

Ik ben er nu al heel blij mee, geen miskoop en ruim voldoende body.

Dit totaal niet verwacht en als er mensen zijn die andere ervaringen hebben, dan zal dat echt met de juiste aansturing te maken hebben en onze MF is een perfect match.










Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

Audiophylia Nervosa

Tevens nog even een paar verbeterde plinten onder de AP Yara gemaakt, gevuld met Inert-filler.




















Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

Vinyl_Fuchs

#794
Ziet er goed uit.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.