De set van toppertje

Gestart door toppertje, januari 26, 2013, 22:52:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: toppertje op januari 31, 2013, 08:55:39
Nee,ik heb hem bij mijn eigen audiodealer gehaald.
Vind ik wel zo netjes t.o.v. hem.Ze staan mij ook bij met advies.
En de prijs is ook goed(is ook wel belangrijk).
Erg netjes van jou :yes:, ik ben zelf echter meer begaan met mijn eigen euris dan die van de dealer 8-). Hoe dan ook; geniet van het kunnen van de SR!

Marvin

Doe mij een toppertje en een breezer-annanas, -en doe er ook maar een dubbele whiskey bij.

Heb je hem al??

toppertje

Citaat van: xander32 op januari 31, 2013, 18:46:11
Erg netjes van jou :yes:, ik ben zelf echter meer begaan met mijn eigen euris dan die van de dealer 8-). Hoe dan ook; geniet van het kunnen van de SR!
Hij was nog goedkoper ook,maar als hij iets duurder was geweest had ik hem ook daar gehaald.
Citaat van: marvin op januari 31, 2013, 18:49:45
Doe mij een toppertje en een breezer-annanas, -en doe er ook maar een dubbele whiskey bij.

Heb je hem al??
Ja, hij staar al te glimmen in de kast.
mag er vandaag alleen maar naar kijken,mag van de vrouw vandaag geen rotzooi maken.
Maar morgen is ze weg dus dan begin ik er meteen. Het zou wel een tijdje duren voor ik alle kabels eraf heb en dan weer aangesloten, ik heb ze namelijk allemaal weggewerkt achter de wand.(moest ook al van de vrouw heeft namelijk hekel aan draadjes in het zicht). 
*Marantz SR7010**Marantz UD7007**Monito audio RX 1, RX 8, RX Center en RX-FX*

Marvin

Dan zien we de eventuele vragen morgen wel naar boven komen...  :-D

toppertje

Citaat van: marvin op januari 31, 2013, 19:20:31
Dan zien we de eventuele vragen morgen wel naar boven komen...  :-D

Ben bang van wel. Ik heb de laptop al aan de oplader liggen.

*Marantz SR7010**Marantz UD7007**Monito audio RX 1, RX 8, RX Center en RX-FX*

Cornelis1921

Citaat van: toppertje op januari 31, 2013, 19:16:03
Hij was nog goedkoper ook,maar als hij iets duurder was geweest had ik hem ook daar gehaald.Ja, hij staar al te glimmen in de kast.
mag er vandaag alleen maar naar kijken,mag van de vrouw vandaag geen rotzooi maken.
Maar morgen is ze weg dus dan begin ik er meteen. Het zou wel een tijdje duren voor ik alle kabels eraf heb en dan weer aangesloten, ik heb ze namelijk allemaal weggewerkt achter de wand.(moest ook al van de vrouw heeft namelijk hekel aan draadjes in het zicht).
It's a life too Frank. :-) byebye Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

toppertje

Even update.
inmiddels in bezit van een SR7010 samen met een UD 7007.
Monitor audio RX8
Monitor audio RX1
Monitor audio Center
monitor audio RX FX
*Marantz SR7010**Marantz UD7007**Monito audio RX 1, RX 8, RX Center en RX-FX*

xander32

Fraaie aanwinst hoor. Heeft de 7010 nog wat gebracht t.o.v, de 7007?

toppertje

Ik heb hem pas een paar dagen.
gisteren aangesloten, maar heb tot nu toe weinig tijd om alles uit te proberen.
*Marantz SR7010**Marantz UD7007**Monito audio RX 1, RX 8, RX Center en RX-FX*

Gerrald

Citaat van: xander32 op mei 17, 2016, 22:10:17
Fraaie aanwinst hoor. Heeft de 7010 nog wat gebracht t.o.v, de 7007?

Ben ik ook wel benieuwd naar, ik zoek nog een vervanger voor Denon AVR3805 in mijn filmkamer en ik zat ook te azen op een 7007, tenzij een 7010 veel beter is natuurlijk....

Voor de rest super toffe set!
|-Marantz PM17-|-Trigon Vanguard II-|-Thorens TD166 H.A.T. mod-|-Denon DL304-|-JK type 2 interlinks-|-JK Powercord-|-JK Reference Junior-|