De set 4R0nald

Gestart door R0nald, juli 14, 2014, 13:02:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R0nald

Hoi, hierbij maar even mijn set etaleren...
Na jaren een Panasonic sa-he7 set gehad te hebben heb ik nu iets beters.



1x Marantz SR7008
2x B&W 684
1x B&W HTM62
1X Samsung 40le656
1x Samsung bd-D6900
1x Panasonic sub
1x Sony sub
2x Sony rear speakers (van die mooie slanke, die vrouwen wel mooi vinden)

De subs moeten nog vervangen worden door een paar andere maar zo ver is mn vriendin nog niet (ben vast niet de enige?!)
Eerst de tv vernieuwen maar de prijzen van uhd mogen nog wel iets zakken.

De oude av stond waar de center speaker nu staat maar de SR past daar niet meer in, van daar dat de tv niet in het midden staat, de nieuwe komt wel te hangen en dan schuift de SR door naar het midden onder de TV.

Al met al mijn trots!!!
Luisteren van muziek is weer een genot.

QuattroNL

Welkom hier met je mooie SR7008! Heerlijk apparaat lijkt me dat (ik mag het doen met z'n kleinere broertje maar ook die voldoet prima bij mij).

Mocht je van wat experimenteren houden: haal, als je vriendin er even een paar uurtjes niet is, je speakers een centimeter of 50 naar voren en luister of er verschil (verbetering) optreedt. Zo op de foto lijken de speakers wat in een hoekje/nisje te staan. De meeste speakers houden niet van dat claustrofobische :)
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

WilliamB

Welkom op het forum. Mooie SET notworthy
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Welkom, veel lees- en postplezier hier :yes:.

Cornelis1921

Ronald, ook namens mij, welkom. Ik hoop dat jij het ook hier zeer naar jouw zin zult hebben. hello
P.S. Fraaie set, de 7008 is inderdaad een mooie krachtpatser in HT. :yes:
...en die sub komt er vast wel, op termijn... Gewoon vriendinlief een keer met iets gelijkwaardigs blij maken... ;-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jowa

 stupid Welkom en veel plezier met je nieuwe set  pompom