3T kabels van Aalt Jouk

Gestart door kodokan1955, augustus 07, 2013, 09:14:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


JohnWx

Citaat van: kodokan1955 op augustus 07, 2013, 09:14:27
Hallo iedereen

Interessant 3T kabels VDH

http://www.hifi.nl/artikel/20842/Verslag-Van-den-Hul-demonstratie-Hi-Fi-Klubben.html.


TOT de volgende

De kabels geloof ik wel die zullen hun werk wel doen maar problemen met akoestiek vind ik interessanter
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

balen ik wist het niet was bijna thuis wedstrijd  :x
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

i2Paq

#3
Wel erg zweverig hoor met "voorgeprogrammeerde ringen".

En hoe weet je nu wat je wilt voorprogrammeren?

Het is dat die man een reputatie heeft anders zette ik hem op 1 rij met Jomanda en haar ingestraalde water.....
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

 "esoteric" dat woord doet het altijd goed in de audio oftewel je kan het niet onderbouwen met wat voor onderzoek ook om te staven


Briljante vondst weer  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

#6
Citaat van: Marco op augustus 19, 2013, 10:49:53
http://www.vandenhul.com/products/accessories/health-ring

idd vaag .
Misschien kan hij een handel beginnen met de uitvinder van de bio-stabiel, Bruno Santanera . Er moet tenslotte geld op de plank komen.
Blijkbaar brengen de pick-up elementen niet meer voldoende op, daar heeft hij een goede naam in en heeft hij verstand van.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op augustus 19, 2013, 11:20:22
Misschien kan hij een handel beginnen met de uitvinder van de bio-stabiel, Bruno Santanera . Er moet tenslotte geld op de plank komen.
Blijkbaar brengen de pick-up elementen niet meer voldoende op, daar heeft hij een goede naam in en heeft hij verstand van.

Ik zeg de diamant Estorisch healen  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

i2Paq

Citaat van: Marco op augustus 19, 2013, 10:49:53
http://www.vandenhul.com/products/accessories/health-ring

idd vaag .

Oei, ik zie een onherstelbare reputatieschade opdoemen.......

Geen idee hoe oud die man is, maar dementeren kan zich soms heel vroeg en onherkenbaar (in eerste instantie) manifesteren.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Exxar

Amai, dat kan tellen als toverpraat!

Inderdaad, reputatieschade is niet te overzien.

jowa

Hij zal nog wel wat kabel hebben liggen wat niet 3T compliant is....

Ondanks dat ik wel positief ben over zijn kabels, gaat dit soort "handel" me echt te ver.
Health-ringen  :?  :no:  puke

i2Paq

Uri Geller "kom er maar in!"  :schater:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Whisper.nl

Citaat van: i2Paq op augustus 19, 2013, 13:24:43
Uri Geller "kom er maar in!"  :schater:

Ik ken wel een soort ringen maar volgens mij worden die ergens anders voorgebruikt.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Waar worden die dan voor gebruikt?    :-)

Whisper.nl

Citaat van: jowa op augustus 19, 2013, 14:25:45
Waar worden die dan voor gebruikt?    :-)

A dirty mind is an joy forever.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet