25% korting op Marantz

Gestart door laars63, juli 30, 2013, 11:43:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

laars63

Vorige week heb ik besloten om een SR7007 aan te schaffen en ik ben er zeer tevreden mee!
In mijn zoektocht naar een aantrekkelijke prijs kwam ik bij Foka terecht en ze geven 25% korting op alle Marantz producten met een code. deze korting wilde ik jullie niet onthouden  :-)

----> http://www.foka.nl/marantz-korting

Actionhost

#1
Wat heb je betaald? 1099 euro?

Als ze inderdaad 25% geven op de adviesprijs van produkten die eruit gaan (zoals de 7007) is het nog vrij stevig. Heb bijvoorbeeld de 7007 bij (dacht ik HCHifi via het zusterforum) al voor rond de 775 euro gezien.

Of voor 790 euro bij Wifimedia


https://www.wifimedia.eu/catalog/marantzsr7007black-p-3315.html?gclid=CPnX1MP-1rgCFbHKtAodxmQALw


Trouwens wel een fraaie receiver. Veel plezier ermee!
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

laars63

via de productpagina heb ik nog een offerte aangevraagd en kreeg ik uiteindelijk 779 euro als prijs.

Actionhost

Citaat van: laars63 op juli 30, 2013, 12:19:13
via de productpagina heb ik nog een offerte aangevraagd en kreeg ik uiteindelijk 779 euro als prijs.

Nette prijs en niet te veel betaald!
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

Menno

Ik heb begin van de maand 850 euro betaald voor een SR7007 (wat ik nog altijd een prima prijs vind overigens).

Ik begin overigens wel enige vormen van zorg te ervaren bij deze 'Marantz inflatie'. Naast het geluid, viel ik toch ook wel een beetje voor het stukje exclusiviteit. Dit lijkt momenteel wat minder te worden. :|

Actionhost

Citaat van: Menno op juli 30, 2013, 13:18:38
Ik heb begin van de maand 850 euro betaald voor een SR7007 (wat ik nog altijd een prima prijs vind overigens).

Ik begin overigens wel enige vormen van zorg te ervaren bij deze 'Marantz inflatie'. Naast het geluid, viel ik toch ook wel een beetje voor het stukje exclusiviteit. Dit lijkt momenteel wat minder te worden. :|

Je hebt net als ik op het juiste moment ingekocht, dan valt de waardedaling mee (maar zal er natuurlijk altijd blijven). Is niet iets typisch Marantz hoor, veel merken hebben dat als er nieuwe modellen komen.
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

Menno

Het glas is halfvol, je hebt gelijk  :wink:

JohnWx

Citaat van: Actionhost op juli 30, 2013, 14:39:44
Je hebt net als ik op het juiste moment ingekocht, dan valt de waardedaling mee (maar zal er natuurlijk altijd blijven). Is niet iets typisch Marantz hoor, veel merken hebben dat als er nieuwe modellen komen.

Nou vooral in de merken die een hele line up van low mid high end hebben qua prijzen  :|


Denon Marantz Yamaha Pioneer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

Citaat van: Menno op juli 30, 2013, 13:18:38
Ik heb begin van de maand 850 euro betaald voor een SR7007 (wat ik nog altijd een prima prijs vind overigens).

Ik begin overigens wel enige vormen van zorg te ervaren bij deze 'Marantz inflatie'. Naast het geluid, viel ik toch ook wel een beetje voor het stukje exclusiviteit. Dit lijkt momenteel wat minder te worden. :|
Die "exclusiviteit" zorgt er overigens wel voor dat Marantz voor minder mensen bereikbaar is. Dat wil jij toch ook niet?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *