De set van Hififreak

Gestart door Hififreak, augustus 19, 2009, 17:30:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hififreak

#120
Inderdaad. Van boven naar beneden in het rack:

North Star Design loopwerk
North Star Design dac
Bryston BP16DA (De NSD dac is eigenlijk overbodig want ik draaide voorheen met een BP25DA maar hij smoelt er goed bij)
Bryston 14B SST en Adam speakerts.

Cornelis1921

Het is me een setje wel, Hififreak! Toppie! :kwijl:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Hififreak

Dank je. Ik ben er tevreden mee, evenals met die andere audiozooi.
Een mensch ken nie zonder.   :lol:

Paul

Citaat van: Hififreak op februari 18, 2016, 20:07:49
Dank je. Ik ben er tevreden mee, evenals met die andere audiozooi.
Een mensch ken nie zonder.   :lol:
Ik wil het geen audiozooi noemen.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Hififreak

Alles bij elkaar .............. misschien ............. Ach wat maakt het uit.  Blijft toch een leuke hobby!

Paul

Citaat van: Hififreak op februari 18, 2016, 20:22:56
Alles bij elkaar .............. misschien ............. Ach wat maakt het uit.  Blijft toch een leuke hobby!
Heb het wel eens met onze wijkagent overgehad, en hij zei ........   altijd beter dan oude vrouwtjes beroven.   :wink:    :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Zoldar

Citaat van: Hififreak op februari 17, 2016, 20:11:03
Inderdaad. Van boven naar beneden in het rack:

North Star Design loopwerk
North Star Design dac
Bryston BP16DA (De NSD dac is eigenlijk overbodig want ik draaide voorheen met een BP25DA maar hij smoelt er goed bij)
Bryston 14B SST en Adam speakerts.

Puik rijtje klinkende namen uit hifi.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Hififreak

Andere merken zoals Marantz, JVC, Sony enz. zijn ook goed vertegenwoordigd maar mijn voorkeur gaat uit naar het bovenstaande rijtje.  Zo zal iedereen dat wel op een of andere manier hebben.  Ik kijk dagelijks met veel plezier naar mijn serie 2216's, waarmee het ooit echt begon.

xander32

De nick 'Hififreak', is dat ook geen klinkende naam uit het grijze verleden van dit forum :roll:.

Citaat van: Zoldar op februari 18, 2016, 21:23:31
Puik rijtje klinkende namen uit hifi.

Hififreak

Citaat van: xander32 op februari 19, 2016, 09:01:32
De nick 'Hififreak', is dat ook geen klinkende naam uit het grijze verleden van dit forum :roll:.
Hoe bedoel je. 

Ik hang al een kleine twintig jaar op fora rond onder deze naam, buiten het misbruik dat er op zeker moment van gemaakt werd door een persoon die zich voordeed "als" en daarmee stemmingmakerij uit wilde lokken.  Overigens niet hier maar elders.

xander32

... die nickname is in het verleden hier al vaker voorbij gekomen en dat betrof destijds, zo uit mijn geheugen, een enigzins opvallend forumlid, door de wijze waarop hij invulling gaf aan deze hobby  :-).

Citaat van: Hififreak op februari 19, 2016, 09:04:29
Hoe bedoel je. 

Ik hang al een kleine twintig jaar op fora rond onder deze naam, buiten het misbruik dat er op zeker moment van gemaakt werd door een persoon die zich voordeed "als" en daarmee stemmingmakerij uit wilde lokken.  Overigens niet hier maar elders.

xander32

... maar hij heeft toen afscheid genomen/moeten nemen van dit forum.

Hififreak

Citaat van: xander32 op februari 19, 2016, 09:12:20
... die nickname is in het verleden hier al vaker voorbij gekomen en dat betrof destijds, zo uit mijn geheugen, een enigzins opvallend forumlid, door de wijze waarop hij invulling gaf aan deze hobby  :-).

Dat kan kloppen.   :lol:  Mijn omgeving snapt het nog steeds niet waarom ik de dingen qua hobby doe, zoals ik ze doe.  Luister nu al een paar jaar naar mini breedbanders en dat snapt niemand.  Geweldig organisch.

Hififreak

Citaat van: xander32 op februari 19, 2016, 09:14:07
... maar hij heeft toen afscheid genomen/moeten nemen van dit forum.

Dat is een ander geweest. 

In het verleden werden accounts verwijderd als er geen inlogactiviteit te zien was.
Dat overkwam mij ook maar dat is gelukkig verleden tijd.  Heb trouwens altijd met belangstelling meegelezen.

xander32

Klopt hoor dat het een ander was :-D. Anders had ik het ook niet durven schrijven in jouw draadje :wink:.

Citaat van: Hififreak op februari 19, 2016, 09:16:41
Dat is een ander geweest. 

In het verleden werden accounts verwijderd als er geen inlogactiviteit te zien was.
Dat overkwam mij ook maar dat is gelukkig verleden tijd.  Heb trouwens altijd met belangstelling meegelezen.