WiFi & LAN netwerk module PM7000n

Gestart door Gsound, september 26, 2023, 23:04:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Gsound

goedenavond!

ik ben nieuw bij het Forum en zou me graag even voorstellen: mijn naam is Gerard  en ik woon in Veenendaal. Tot nu toe heb ik diverse NAD versterkers gehad die mijn verschillende KEF speakers voeden, maar nu bezit ik plotseling een Marantz versterker.

Enkele dagen heb een mooie PM7000n streaming versterker gekregen, maar die is door blikseminslag kapot gegaan via de LAN aansluiting.  Behalve het netwerk-gedeelte werkt alles goed, en het geluid is prachtig helder. De zekering van de voeding was stuk en is vervangen,  maar het netwerk-gedeelte werkt niet (geen WiFi verbinding, geen LAN connectiviteit).

Ik vroeg me af of de netwerk module ook los te krijgen is en kennen jullie een leverancier en het onderdeelnummer?

Ook ben ik benieuwd wat jullie denken over zelf doen, of laten repareren.


Alvast bedankt voor de ideeën!

Gerard

NB

Hoi.
Welkom op dit forum.
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wens je wel sterkte met het vinden van een oplossing.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

JohnWx

Hoi

Dat is mooi balen

Denk wel dat het het er is maar hoe kom je eraan

Alles zit op dat bord gebakken van usb lan wifi dac etc.

Zie foto voor type nummer en Googlen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Gsound

Bedankt John! helaas heb ik nog niets gevonden, dus ik ga op zoek bij een reparateur.
groet, Gerard

JohnWx

Citaat van: Gsound op oktober 07, 2023, 19:58:22Bedankt John! helaas heb ik nog niets gevonden, dus ik ga op zoek bij een reparateur.
groet, Gerard

succes hoop dat het meevalt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.