Ken Ishiwata : Exit

Gestart door hchifi.nl, mei 16, 2019, 11:54:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HAL9000

Zal ik mij aanmelden???  :-P  Dan komt er geen nieuwe Premium serie hoor! Althans niet in de stijl zoals nu. En ook niet een versterker met een robijntje ter grote van een kruimel!  :schater:  Ik zou dan een revival van de oudere modellen doen, en SA-cd en normale CD spelers met een levensduur van 10 à 15 jaar.  En DACS + media players met een hoge bit rate. En generaal gezien slimmer bouwen zodat de bouw kwaliteit/duurzaamheid van alle modellen omhoog gaat!  :yes:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Brutus

HAL9000 for President  hello hello hello
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

pameijer

Citaat van: Brutus op juni 28, 2019, 15:09:03
HAL9000 for President  hello hello hello
Als je een conservatief bent wel ja.... Doe mij maar iets wat volstrekt vernieuwend is en nog steeds fantastisch klinkt. Ik heb wel een paar ideeën en kan wel een leuke job gebruiken dus als iemand mij even kan aanbevelen bij de top van D&M graag! Ik woon in Groningen dus alleen maar voordelen  hello
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Vinyl_Fuchs

Citaat van: pameijer op juni 28, 2019, 19:57:00
Als je een conservatief bent wel ja.... Doe mij maar iets wat volstrekt vernieuwend is en nog steeds fantastisch klinkt. Ik heb wel een paar ideeën en kan wel een leuke job gebruiken dus als iemand mij even kan aanbevelen bij de top van D&M graag! Ik woon in Groningen dus alleen maar voordelen  hello
Dan moet je voor de holografisch bedienbare audio gaan. Dat is de toekomst. En misschien wel mind-controlled.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Ik ben oldskool. Vind het ambacht achter buizenversterker 100x interessanter dan die computermodules.

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Net zoiets als bij een Ferrari v12 of bij een Tesla onder de motorkap gluren.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

pameijer

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 28, 2019, 20:09:57
Dan moet je voor de holografisch bedienbare audio gaan. Dat is de toekomst. En misschien wel mind-controlled.
Mind controlled.... Je kunt natuurlijk ook iets bedenken dat geluid direct in je hersenen plant. Sla je de hele luidspreker en de praktijk van trilllende lucht over. Ook geen burenoverlast meer en je kunt samen met je huisgenoot keihard naar verschillende muziek luisteren. Ik ga hier nog even op door en kom er op terug!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

NB

Citaat van: pameijer op juni 29, 2019, 08:39:50
Mind controlled.... Je kunt natuurlijk ook iets bedenken dat geluid direct in je hersenen plant. Sla je de hele luidspreker en de praktijk van trilllende lucht over. Ook geen burenoverlast meer en je kunt samen met je huisgenoot keihard naar verschillende muziek luisteren. Ik ga hier nog even op door en kom er op terug!

Koptelefoon of oortjes bestaan toch al?. Alleen ,(nog)niet mind controlled.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: pameijer op juni 29, 2019, 08:39:50
Mind controlled.... Je kunt natuurlijk ook iets bedenken dat geluid direct in je hersenen plant. Sla je de hele luidspreker en de praktijk van trilllende lucht over. Ook geen burenoverlast meer en je kunt samen met je huisgenoot keihard naar verschillende muziek luisteren. Ik ga hier nog even op door en kom er op terug!
Vervelend als je gehackt wordt, heb je letterlijk en figuurlijk een vervelende deuntje in je kop.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.