Wat vinden de members van het forum cq site?

Gestart door PM95, september 07, 2007, 01:41:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SS-99

Citaat van: Maurice op december 07, 2007, 19:20:24
Ahhh, jij gebruikt dus FF of Opera  notworthy
Smileys uitlijnen gaat helaas niet, maar ik ga van de kerst denk ik nog wel kijken of er niet leukere/betere smileys zijn!
Opera ?????????????????????
Wat is dat ? - Kun je dat eten ?
Nee, ik gebruik RISC OS 4.39 Select 3 Issue 4 met de ANT RISC OS Internet Suite, met als browsers : Fresco 2.13, Firefox 1.5
en Netsurf 2.0
Smileys zijn er genoeg, in allerlei soorten en maten. :-)
Marantz SR7000 - Marantz DV4100 OSE - Marantz DV4300 - Marantz DV6001 - Marantz CC870 - Marantz M5220 - Marantz TT530 CT - Marantz LD300 - Marantz SS99   - Marantz RC7000SR - Marantz RC870CC - Marantz RC4300DV - Marantz RC4100DV - Marantz LC3701E

Maurice

Citaat van: SS-99 op december 15, 2007, 15:38:07
Opera ?????????????????????
Wat is dat ? - Kun je dat eten ?
Nee, ik gebruik RISC OS 4.39 Select 3 Issue 4 met de ANT RISC OS Internet Suite, met als browsers : Fresco 2.13, Firefox 1.5
en Netsurf 2.0
Smileys zijn er genoeg, in allerlei soorten en maten. :-)

Nice  notworthy Eindelijk iemand die niet de Windows hype meeloopt!

Trouwens, nieuwe smileys zijn toegevoegd, de grote bewegende zijn nu achter [meer] geplaatst!  :angel:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Arnoud-(KoyBoy)


joep


dmeerpa

Maurice,

Kan er misschien in het menu van het forum een link naar de site komen ?
Op de site staat wel een link naar het forum.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Maurice

Citaat van: dmeerpa op januari 08, 2008, 20:46:03
Maurice,

Kan er misschien in het menu van het forum een link naar de site komen ?
Op de site staat wel een link naar het forum.

Ik moet hier het forum voor modden (handmatig in de broncode). Staat op de todo lijst!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Leonneke

Hallo ..........  Leon is de naam.

Ik vind de site prettig werken. Mooi van opbouw. Redelijk eenvoudig om alles te leren vinden (navigeren).

Maar uitsluitend complimenten maken een site niet beter. Dus hier wat punten die ik zelf ben tegengekomen.

1)   Ik mis op deze site een voorstelrondje. Een topic, waar een lid zichzelf kan introduceren.
     Nu ben je een beetje gedwongen om jezelf voor te stellen in je eerste bericht of je eerste topic.
     Daardoor "vervuil" je het bericht of het topic naar mijn idee.
2)  Wat enorm handig kan zijn, zeker bij aanvang van een forum, is een soort betrouwbaarheidspoll.
    Wat ik daarmee bedoel kun je eventueel zien op het HT forum. Vaak worden er zaken via de fora te koop
    aangeboden en ook weer verkocht. In een aantal gevallen gaan er relatief dure spulletjes via de post.
    Met een dergelijke poll of een apart topic, kun je in 1 oogopslag zien of er in het verleden "betrouwbare" zaken
    zijn gedaan met een bepaald forumlid. Mijn ervaring is inmiddels dat dit zeer waardevol kan zijn.
    Op onder andere het HT forum kun je zien dat het heel vaak goed gaat. Helaas gaan sommige zaken soms ook
    helemaal verkeerd. Er zijn mensen die zichzelf onder verschillende namen aanmelden en "zaken" doen. Dit kan
    wel eens erg mis gaan. Tot bedreigingen en mishandelingen toe.
3) Ik mis op deze site een overzicht van nieuwe berichten. Ik zie wel NEWS iconen staan, maar die werken 
   volgens  mij niet echt goed. Op onder andere HT lossen ze dit op door 2 balken bovenaan te plaatsen.
   Op de eerste balk staat:   Toon alle nieuwe berichten ........
   Op de tweede balk staat:  Toon alle nieuwe reacties op mijn berichten.
   Het gaat er niet om, dat dit zo moet zijn, maar ik mis een overzicht waar ik in 1 oogwenk kan zien wat ik nog
   moet c.q. wil lezen.....   De iconen werken dus kennelijk niet ........  Kan uiteraard aan mij liggen.

Hopelijk hebben jullie iets aan deze bijdrage.
Groetjes Leonneke .  . ...

vielzweck

Citaat van: SS-99 op december 15, 2007, 15:38:07
Opera ?????????????????????
Wat is dat ? - Kun je dat eten ?
Nee, ik gebruik RISC OS 4.39 Select 3 Issue 4 met de ANT RISC OS Internet Suite, met als browsers : Fresco 2.13, Firefox 1.5
en Netsurf 2.0
Smileys zijn er genoeg, in allerlei soorten en maten. :-)


:lol: :lol: jij red je wel,

maar opera is een uitstekende browser voor het windowplatform minder verspreid als firefox maar mijn persoonlijke mening prettiger (wat dat ook mag wezen) om mee te werken.

(sorry voor het spammen, maurice)
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Maurice

Citaat van: Leonneke op februari 03, 2008, 22:41:01
Hallo ..........  Leon is de naam.

Ik vind de site prettig werken. Mooi van opbouw. Redelijk eenvoudig om alles te leren vinden (navigeren).

Maar uitsluitend complimenten maken een site niet beter. Dus hier wat punten die ik zelf ben tegengekomen.

1)   Ik mis op deze site een voorstelrondje. Een topic, waar een lid zichzelf kan introduceren.
     Nu ben je een beetje gedwongen om jezelf voor te stellen in je eerste bericht of je eerste topic.
     Daardoor "vervuil" je het bericht of het topic naar mijn idee.
Volgens mij is er wel één in het Café, maar is deze behoorlijk afgezakt.

Citeer
2)  Wat enorm handig kan zijn, zeker bij aanvang van een forum, is een soort betrouwbaarheidspoll.
    Wat ik daarmee bedoel kun je eventueel zien op het HT forum. Vaak worden er zaken via de fora te koop
    aangeboden en ook weer verkocht. In een aantal gevallen gaan er relatief dure spulletjes via de post.
    Met een dergelijke poll of een apart topic, kun je in 1 oogopslag zien of er in het verleden "betrouwbare" zaken
    zijn gedaan met een bepaald forumlid. Mijn ervaring is inmiddels dat dit zeer waardevol kan zijn.
    Op onder andere het HT forum kun je zien dat het heel vaak goed gaat. Helaas gaan sommige zaken soms ook
    helemaal verkeerd. Er zijn mensen die zichzelf onder verschillende namen aanmelden en "zaken" doen. Dit kan
    wel eens erg mis gaan. Tot bedreigingen en mishandelingen toe.
Op HT worden natuurlijk meer zaken gedaan, hier is het behoorlijk kleinschaliger. Ik persoonlijk denk niet dat dit echt waarde toevoegt, buiten dat dit ook nog geprogrammeerd moet worden.

Citeer
3) Ik mis op deze site een overzicht van nieuwe berichten. Ik zie wel NEWS iconen staan, maar die werken 
   volgens  mij niet echt goed. Op onder andere HT lossen ze dit op door 2 balken bovenaan te plaatsen.
   Op de eerste balk staat:   Toon alle nieuwe berichten ........
   Op de tweede balk staat:  Toon alle nieuwe reacties op mijn berichten.
   Het gaat er niet om, dat dit zo moet zijn, maar ik mis een overzicht waar ik in 1 oogwenk kan zien wat ik nog
   moet c.q. wil lezen.....   De iconen werken dus kennelijk niet ........  Kan uiteraard aan mij liggen.

Hopelijk hebben jullie iets aan deze bijdrage.
Dit forum draait op dezelfde software als HT, alleen met een andere template. Hierdoor zitten deze knoppen wat verstopt, namelijk onder Quick Links op de menubalk, met daaronder new posts en new replies. Ik denk dat je deze zoekt ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

#39
Citaat van: dmeerpa op januari 08, 2008, 20:46:03
Maurice,

Kan er misschien in het menu van het forum een link naar de site komen ?
Op de site staat wel een link naar het forum.

Inmiddels is dit eindelijk gerealiseerd!
Ik zag een beetje tegen het modden op, aangezien ik een custom theme draai. Maar na enige tijd proberen werkt het eindelijk!

Startpagina (site) verwijst nu naar de frontpage en Forum start naar het forum home.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

vielzweck

En wat voor een frontpage: wauw

Die vintagetoestellen van mij namen toen ik ze de frontpage liet zien gepast 1 minuut stilte in acht

riespekt men enne wimen!
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Maurice

Citaat van: vielzweck op mei 30, 2008, 21:00:18
En wat voor een frontpage: wauw

Die vintagetoestellen van mij namen toen ik ze de frontpage liet zien gepast 1 minuut stilte in acht

riespekt men enne wimen!
Je gaat toch niet zeggen dat je die nog nooit gezien hebt?  nopompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

vielzweck

#42
Citaat van: Maurice op mei 30, 2008, 21:11:16
Je gaat toch niet zeggen dat je die nog nooit gezien hebt?  nopompom

oei   :-D :-D

dat ga ik dan maar niet zeggen, schrijven wel ennuh hmhmm....ik had hem nog niet gezien.

Hier in het dorp worden nu de eerste telegraafpalen ingegraven en let wel het betreft hier nog de schrijftelegraaf zoals die door Samuel F.B. Morse uitgevonden werd. Notabene een kunstschilder van beroep en we schrijven het jaar 1837 dus het duurt nog even voor we de internetsnelheid bezitten van de rest van het land.. :-D

samengevat.....  redface redface redface redface ik ben er nog nooit tegenaan gelopen, wel gelezen dat er aan gesleuteld werd maar nooit gezien, nee

(blijf wel tussen ons hè?)
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte