Wharfedale Diamond 9.4

Gestart door Jantje, december 30, 2008, 00:42:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bertheeren

evo 2-10 voor 89 euro! ?
Weet je zeker dat je niet de diamond bedoeld?
Ik heb namelijk 450 per paar moeten betalen voor de evo 2-10 :-(

lexie

Echt waar. Misschien was het een fout van ze, want toen ik ze bestelde waren ze erna 169€ per stuk . Ze zijn nu in de aanbieding voor 149€

dmeerpa

Inderdaad zie het staan op hun site EVO2-10 2-WEG (meerdere varianten), 149€ het stuk.
http://www.correct.nl/zoekart.php?ZOEKNAAM=wharfedale

Zie trouwens de OPUS2 SURROUND zwart (vermoedelijk hoogglans gezien de advies prijs), zou me 600€ het paar kosten, en dan kan ik upgraden van 5.1 naar 7.1  :-P
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

CoSo

Hem mijn speakers ook Bij Correct gekocht, 149,00 p/st voor de evo2-20 199,00 p/s voor de Evo2-30 199,00 voor de Evo2-center.    HB

bertheeren

#19
Mooie prijs in iedergeval voor deze luidspreker :)

Citaat van: lexie op maart 05, 2009, 09:33:25
heb zelf de wharfedale ev02-10  gekocht voor 89 gekocht bij correct, voor me 7400sr als front. Ben er niet helemaal kapot van, de ene moment denk je lekker en bij een ander nr, hm. Mischien moeten ze nog ingespeeld worden. Tijd zal het leren.

Wat mis je in het geluid?
Na wat inspelen zal er wat meer laag aanwezig zijn. Het hoog bleef bij mij hetzelfde.

WimPeu

Citaat van: dmeerpa op maart 06, 2009, 12:51:52
Inderdaad zie het staan op hun site EVO2-10 2-WEG (meerdere varianten), 149€ het stuk.
http://www.correct.nl/zoekart.php?ZOEKNAAM=wharfedale

Zie trouwens de OPUS2 SURROUND zwart (vermoedelijk hoogglans gezien de advies prijs), zou me 600€ het paar kosten, en dan kan ik upgraden van 5.1 naar 7.1  :-P

Zie ik daar ook niet jouw (mooie) Opus 2 in de aanbieding.....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

dmeerpa

Citaat van: WimPeu op maart 07, 2009, 09:36:46
Zie ik daar ook niet jouw (mooie) Opus 2 in de aanbieding.....
Ja inderdaad, en die prijs is  :evil:
Ik heb meer betaald indertijd voor mijn demo modellen. Maar ik heb de Opus 2 en bij correct zijn het al de Opus² 2.
Zijn opvolger dus. Het filter is iets verschillen en ik dacht ook de tweeter.

Ik overweeg sterk om een paar Opus² Tri-Surrounds te gaan halen, om zo over te stappen van 5.1 naar 7.1.
Maar is nodig ? zal hierover een topic openen.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

lexie

Citaat van: bertheeren op maart 07, 2009, 09:28:27
Mooie prijs in iedergeval voor deze luidspreker :)

Wat mis je in het geluid?
Na wat inspelen zal er wat meer laag aanwezig zijn. Het hoog bleef bij mij hetzelfde.


Ik vond het een beetje vervormd klinken [ gedl cd] als het volume omhoog ging, maar asl ik een cd van Doe Maar [ jeugd sentiment], klonk het een stuk beter. En nadat ik me draad opnieuw had gestript klink het een stuk beter. Misschien dat ik een ander speakerdraad moet proberen. Heb nu van den Hul luidsprekerkabel, The Snowline Halogeen vrij. Of gewoon een tijdje proberen, mijn vrouw hoort het niet. Kan ook aan mij liggen

dmeerpa

#23
Citaat van: lexie op maart 07, 2009, 11:31:59
Of gewoon een tijdje proberen, mijn vrouw hoort het niet. Kan ook aan mij liggen

Of zij wilt het niet horen omdat je anders weer andere speakers wilt  :-D
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

lexie


bertheeren

ik heb ooit gelezen in een duitse review dat ze in het midden gebied een beetje vervormden. Ik hoor het zelf niet, en uiteraard moet je ook niet te veel waarde hechten aan reviews.

Gewoon lekker inspelen. Blijft het zo, dan ben ik bang dat je vrouw er toch aan moet geloven :-D

dmeerpa

Geen idee maar van de Wharfedale Opus reeks is het midden gebied juist hun sterkte.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25