De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.


xander32

Anouk is weer daar waar ze thuis hoort  :-P.

Vanmiddag samen met een aantal Marantzforum-prominenten, een heel erg gezellige en goed verzorgde middag bij Arjan gehad, ik heb genoten  :yes:

Arjan, hartelijk bedankt, je hebt flink jouw best gedaan, super :-) en samen met alle andere; bedankt voor de gezelligheid!

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Ook weer thuis van een meer dan gezellige middag bij Arjan.
Was weer bijzonder leuk om bij te kletsen met oude bekenden onder het genot van diverse lekkernijen en afsluitend een "walking buffet" :kwijl:

Ik wil iedereen heel hartelijk danken voor de bijzonder gezellige middag, die eigenlijk gewoon weer veel te kort was.  :yes:

Arjan natuurlijk in het bijzonder bedankt voor de gezelligheid en voor de organisatie van deze middag, het was voortreffelijk... BEDANKT  notworthy notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Was zeker gezellig en geslaagd.
Weer gezellig gepraat over alles en nog wat. De middag was omgevlogen

Arjan, bedankt voor je gastvrijheid en het lekkere buffet.

William en Riet
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Ook wij zijn weer thuis. Was een meer dan gezellige (te korte) middag. Leuk om weer wat oude garde te spreken en ook erg leuk om kennis te maken met William en ega. Zeker voor herhaling vatbaar. Misschien later deze zomer als de tuin weer op orde is weer hier met een heerlijke BBQ.

Arjan en iedereen bedankt voor deze gezellige dag!! hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Ben net terug van de verjaardag van een vriend nog heel wat biertjes op  :angel: en muziek op lekker volume  HB

Zelf heb ik ook erg genoten van de dag en jullie aanwezigheid  pompom graag gedaan het organiseren en regelen weer een mooie Zomerdag om niet te vergeten  8-)

Wie weet tot ziens in de uithoek  :schater: als de tuin egaal wordt  clown1

Marantz 81

Nog bedankt voor al de speciaal biertjes en wijn  :-)

Die ga ik op mijn gemak en juiste moment opdrinken  :wink:

Maurice

Was inderdaad erg gezellig bij Arjan, ook goed geregeld qua eten!
Alleen jammer dat er steeds iemand was die de muziek harder zette, waardoor je amper normaal kon praten  :angel:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81

Moeten jullie maar niet zo hard praten hoeft de muziek ook niet zo hard  clown1  luisteren is er ook niet van gekomen

Marantz 81

Na een jaar of 5 constant veranderen verbeteren ben ik het zat , ruim een maand geleden punt erachter gezet en steek ik men energie in andere zaken ,luister nu gewoon naar men set als ik er zin in heb  pompom luister nog altijd als voorheen kritsich maar niet meer centimetertje hier/daar zal die kabel beter zijn ik moet weer die Premium set enzv enzv