De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Zoldar

Jammer maar al die andere dingen zijn natuurlijk ook heel leuk. En met een zorgvuldig uitgekozen budget is het ook genieten geblazen.  hello hello
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Cornelis1921

@Arjan, succes met de verkoop. Ik weet maar altegoed hoe het is om tew moeten budgeteren.
Al bijna mijn hele leven moet ik rond komen van een minimum uitkering. Als een redelijke betaalde baan hebt moet je al de tering naar de nering zetten, zoals in jouw geval. Van een Wajong rond moeten komen is een ander verhaal, en toch... Maargoed, ik dan ook maar 1 hobby, maar heel veel, te veel tijd. Chronisch ziek én gehandicapt zonder noemenswaardige talenten. Gelukkig ben ik niet de enige op dit forum in deze situatie.
Heb af en toe de indruk dat ik letterlijk soms de meeste blije mens op aarde ben en dat niets met mijn aandoening te maken heeft. Blij, écht blij. Lachen om de diepste ellende en de grootste tegenslagen/-vallers. Waarom dat zo is weet ik niet, maar het schijnt te maken te hebben met intelligentie. The more you see(through), the less you bother (about). En dit is geen sprookje maar de realiteit van alledag. Ik kom van ver en het lijkt wel of zich nu uitbetaald. Dat het dus niet voor niets is geweest. Mijn motta waren al heel vroeg, "Madcap rides again" en "The golden glance of madness". Ze kwamen "zomaar" in mij op zonder dat ik begreep wat de betekenis was. Pas nu zie en leer ik begrijpen dat het in het leven maar om 1 ding draait: To be or not to be, and that we all already are...
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81

Zo tragedisch is het allemaal niet hoor  :wink:

Ik maak gewoon keuze,s met wat ik wil een daarvoor moet de audio set er helaas eruit  byebye

Cornelis1921

Citaat van: Marantz 81 op juni 19, 2012, 22:11:12
Zo tragedisch is het allemaal niet hoor  :wink:

Ik maak gewoon keuze,s met wat ik wil een daarvoor moet de audio set er helaas eruit  byebye
OK Arjan, ik heb het begrepen. I.i.g. succes met de verkoop en heel veel plezier van en met je nieuwe auto. :yes: pompom
byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Ben ik koffie aan het drinken  clown1

bramdg

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Marantz 81

#1552
Afgelopen woensdag nog even flink gassen met Dido live at brixton academy samen met een vriend biertje erbij  HB

Vanochtend nog even zitten genieten van pink floyd division bells  pompom

Vanmiddag de SA11 en PM15 met de interlink verkocht  byebye zijn wel goed terecht gekomen denk ik zo

bramdg

Citaat van: Marantz 81 op juni 23, 2012, 17:07:57
Afgelopen woensdag nog even flink gassen met Dido live at brixton academy samen met een vriend biertje erbij  HB

Vanochtend nog even zitten genieten van pink floyd division bells  pompom

Vanmiddag de SA11 en PM15 met de interlink verkocht  byebye zijn wel goed terecht gekomen denk ik zo

dus schoon schip gemaakt ....ook in je hoofd  :-)
Blij te horen dat je je spullen zo snel bent kwijtgeraakt en goed terecht zijn gekomen  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

WimPeu

Dat is idd snel....maar nu?.... :|
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op juni 23, 2012, 18:49:15
Dat is idd snel....maar nu?.... :|

Marco heeft meeting georganiseerd voor mijn en nu ook zijn prijs categorie  hello


Lekker hoor Arjan om daar heerlijk in een mooie auto naar toe te rijden  pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Simpele reciever met de ud5005

nadat de dyn,s verkocht zijn andere speakers

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 23, 2012, 19:13:53
Simpele reciever met de ud5005

nadat de dyn,s verkocht zijn andere speakers

geen versterker of een 1501
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

Citaat van: Marantz 81 op juni 23, 2012, 19:13:53
Simpele reciever met de ud5005

nadat de dyn,s verkocht zijn andere speakers
@Arjan: Wordt de receiver ook een marantz of wijk je om budgetredenen eventueel uit naar een ander merk?
I.i.g gefeliciteerd met de verkoop en succes met de aankoop!
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

#1559
Citaat van: Cornelis1921 op juni 24, 2012, 03:05:50
@Arjan: Wordt de receiver ook een marantz of wijk je om budgetredenen eventueel uit naar een ander merk?
I.i.g gefeliciteerd met de verkoop en succes met de aankoop!
Groetjes, Cor.
Indien een nieuw receivertje en Marantz (of Denon / Yamaha) kan ik je een forumsponsor van de buren aanbevelen (HcHifi - is hier ook al eens voorbij gekomen in verschillende draadjes). Die heeft zeer scherpe prijzen!