De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Exxar op januari 21, 2012, 21:03:37
Prachtige set! Die "blauwe lampjes" Marantzen zijn precies wel in trek hier op't forum :)

Viel mij ook al op
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op januari 21, 2012, 21:06:47
Citaat van: Exxar op januari 21, 2012, 21:03:37
Prachtige set! Die "blauwe lampjes" Marantzen zijn precies wel in trek hier op't forum :)

Viel mij ook al op
Alleen de tv stond nog op standby, beetje jammer.  :| :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marantz 81

@Zoldar

Hoe heette het album van Marrilion wat we vanmiddag hebben beluisterd wil ik wel hebben  :yes:

Zoldar

Marillion - Holidays in Eden (Remaster)




Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

WilliamB

Ga binnenkort luisteren bij Marantz 81,

Ben erg benieuwd naar zijn Dynaudio, heb de grotere broer al bij Leo beluisterd en was hier erg enthousiast
over.

Waar ik ook erg benieuwd naar ben, dat is zijn CD speler, neem mijn UD7006 mee om te kijken ( beluisteren ) hoe groot het verschil is tussen die twee.

Heb er zin in, Gr William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

#1400
Inmiddels draai ik al 1,5 week zonder foampluggen met de basspoorten open  :yes:

Klinkt toch wel duidelijk beter met name de definitie en kracht in het laag ook het middengebied klinkt losser en voller ,was ook niet gewend aan zoveel laag omdat ik 1,5 jaar met monitoren gedraaid heb leek het in het begin misschien teveel het is gewoon zoals ik het had gewild nu gaat echt lekker diep  HB en vol pompom zonder dat er sprake is van versmering of overheersing  :-)

Luister nu ook wel veel meer cd,s die ik lange tijd niet draaide omdat ik altijd bezig was met Upgraden verbeteren heb nu niet veel meer te wensen het is gewoon goed zo eventueel nog betere speaker kabel

Dromen moet je altijd blijven doen en dat is een Accuphase set  :angel:

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Gewoon vol open en knallen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Citaat van: Zoldar op januari 21, 2012, 23:27:18
Marillion - Holidays in Eden (Remaster)


Heb hem van Bert gekregen vanmiddag  :yes:

WilliamB

Citaat van: Marantz 81 op februari 11, 2012, 22:54:07
Inmiddels draai ik al 1,5 week zonder foampluggen met de basspoorten open  :yes:

Klinkt toch wel duidelijk beter met name de definitie en kracht in het laag ook het middengebied klinkt losser en voller ,was ook niet gewend aan zoveel laag omdat ik 1,5 jaar met monitoren gedraaid heb leek het in het begin misschien teveel het is gewoon zoals ik het had gewild nu gaat echt lekker diep  HB en vol pompom zonder dat er sprake is van versmering of overheersing  :-)

Luister nu ook wel veel meer cd,s die ik lange tijd niet draaide omdat ik altijd bezig was met Upgraden verbeteren heb nu niet veel meer te wensen het is gewoon goed zo eventueel nog betere speaker kabel

Dromen moet je altijd blijven doen en dat is een Accuphase set  :angel:

Leuk om te horen, dat alles naar wens is, en ja Accupase is ook voor mij een droom.
Wie weet als ik de loterij ik keer win. pompom
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

jrm

Citaat van: Marantz 81 op februari 11, 2012, 22:54:07
Inmiddels draai ik al 1,5 week zonder foampluggen met de basspoorten open  :yes:

Klinkt toch wel duidelijk beter met name de definitie en kracht in het laag ook het middengebied klinkt losser en voller ,was ook niet gewend aan zoveel laag omdat ik 1,5 jaar met monitoren gedraaid heb leek het in het begin misschien teveel het is gewoon zoals ik het had gewild nu gaat echt lekker diep  HB en vol pompom zonder dat er sprake is van versmering of overheersing  :-)


Dat heb ik eerder gehoord en mogen beluisteren (geen foampluggen...) :-D

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81


lo

Hahaha.... ik had de voorzet in mijn set al gegeven.... goed voorbeeld doet goed volgen pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Merk je verschil, met het anders aansluiten van de VDH-Waterfall ?
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3