De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marantz 81 op juni 26, 2011, 22:01:05
nonono ik hou standvastig vast aan men 52SE  :yes:
Jammer, dit zijn beesten van luidsprekers en nu bieden vanaf 1500. Zou ze zelf ook graag willen.  :yes:

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cheese

Ja dat zijn inderdaad toppers.....


Groeten Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Marantz 81

ow ja zullen zeker goed zijn maar mooi vindt ik ze niet  :no:

en ik heb geen andere speakers nodig  :-D maar ja dat wist je al  byebye

Mexicaanse Hond

Het is inderdaad niet het mooiste model van Xanadu, maar de stijfheid en kastafwerking zijn wel superieur aan Dynaudio heb ik mij vanmiddag laten vertellen.

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

TurboMarco

 :yes:
Maar daar is de prijs dan ook naar  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81

Ik heb hem gekocht de SA11S1  hello heb hem uitgebreid kunnen beluisteren apparaat is in smetteloze staat zit geen krasje op hij is idd van 2004  :-)

Denet gelijk aangesloten en ow wat klinkt het mooi zeg ,Adele en Celine dion staan gewoon in de kamer  instrumenten zijn bijna tastbaar en wat een detail en snelheid  :-o notworthy  :-)

lo

 notworthy notworthy
Heeeeeeeeeeeeeeele mooie speler Arjan. Daar ga je ontzettend veel plezier aan beleven!!  pompom pompom
1-tje van de eerste lichting dan :yes:

Jandorie onze volgende afspraak kan niet snel genoeg komen. :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 27, 2011, 23:08:57
Ik heb hem gekocht de SA11S1  hello heb hem uitgebreid kunnen beluisteren apparaat is in smetteloze staat zit geen krasje op hij is idd van 2004  :-)

Denet gelijk aangesloten en ow wat klinkt het mooi zeg ,Adele en Celine dion staan gewoon in de kamer  instrumenten zijn bijna tastbaar en wat een detail en snelheid  :-o notworthy  :-)

Nee dat heet fatamorgana met dit warme weer dat ze in de kamer staan  :-D


Van harte man  hello



What's next ?



Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: lo op juni 27, 2011, 23:15:27
notworthy notworthy
Heeeeeeeeeeeeeeele mooie speler Arjan. Daar ga je ontzettend veel plezier aan beleven!!  pompom pompom
1-tje van de eerste lichting dan :yes:

Jandorie onze volgende afspraak kan niet snel genoeg komen. :-D

eerste lichting is altijd beter dan de latere luiere lichting, snappen alleen maar mensen die het land gediend hebben  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

ja een van de eerste  :yes: die paar weken zijn zo voorbij mist je kunt  :-)

ik weet het niet zeker maar als het goed is is deze nog wel met soldeer met lood erin gesoldeerd ( wat beter is )

drees62

Feli!

Hele mooie spelert, nu al 3 (?) zilveren exemplaren op het het forum!
Geniet ervan, doe ik ook  :wink:

WimPeu

Citaat van: jwx op juni 27, 2011, 23:34:02
Citaat van: lo op juni 27, 2011, 23:15:27
notworthy notworthy
Heeeeeeeeeeeeeeele mooie speler Arjan. Daar ga je ontzettend veel plezier aan beleven!!  pompom pompom
1-tje van de eerste lichting dan :yes:

Jandorie onze volgende afspraak kan niet snel genoeg komen. :-D

eerste lichting is altijd beter dan de latere luiere lichting, snappen alleen maar mensen die het land gediend hebben  :-P

Ouwe poep hierrrr.  :evil:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marantz 81 op juni 27, 2011, 23:08:57
Ik heb hem gekocht de SA11S1  hello heb hem uitgebreid kunnen beluisteren apparaat is in smetteloze staat zit geen krasje op hij is idd van 2004  :-)

Denet gelijk aangesloten en ow wat klinkt het mooi zeg ,Adele en Celine dion staan gewoon in de kamer  instrumenten zijn bijna tastbaar en wat een detail en snelheid  :-o notworthy  :-)

Gefeliciteerd Arjan, daar ga je veel plezier aan beleven.  pompom pompom pompom
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

Bedankt  :yes: het is echt zo,n mooie speler ook kwa looks  :kwijl:

ja minimaal drie , jij ,wim en ik

WimPeu

Gefeli Arjan pompom. Zat er aan te komen heh. Mooie speler hoor die is ook (binnen Marantz) niet 1 2 3 te overtreffen.  Geniet ze maar maak het niet te laat!!  nonono :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES