De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

ow jawel met de PM7001 was het ook genieten  :yes:  maar die 52SE hebben die PM15S1 gewoon nodig om tot hun recht te komen  :-) en dan gaat het toch nog wel een paar stappen verder  pompom edwin en leo hebben het grote verschil ook direct waargenomen (dus ik ben niet gek  :schater: clown1)

klopt ja van het totaal plaatje , je hebt idd ook op lagere volume,s het voordeel van de betere versterker

zometeen komt er iemand voor de Dali,s  byebye

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op mei 29, 2011, 16:36:34
ow jawel met de PM7001 was het ook genieten  :yes:  maar die 52SE hebben die PM15S1 gewoon nodig om tot hun recht te komen  :-) en dan gaat het toch nog wel een paar stappen verder  pompom edwin en leo hebben het grote verschil ook direct waargenomen (dus ik ben niet gek  :schater: clown1)

klopt ja van het totaal plaatje , je hebt idd ook op lagere volume,s het voordeel van de betere versterker

zometeen komt er iemand voor de Dali,s  byebye

netjes helpen tillen in de auto met de speakers strik erom heen en een hele ervaring rijker :-D

ga ik wel kijken voor een paar Dyn zuilen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

ja ga je ook Dynaudio,s aanschaffen  :-D

lo

Hij moet onderhand wel denk ik :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

#784
Maak dan gelijk de grote stap naar Xanadu's met Dynaudio drivers.  :-D

Ik heb toevallig nog een mooi setje  Xanadu DS14's op zolder.  :angel:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op mei 29, 2011, 16:54:45
ja ga je ook Dynaudio,s aanschaffen  :-D

Nee kijken voor jou en in een keer afkicken is gevaarlijk, ik moet iets hebben om me bed vooruit te komen  :-D


Ik heb Zwitserse precisie  :angel: dus geen Franse revolutie hier nodig in huis  :?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Dynaudio is toch Danish Dynamite?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Ik wou al zeggen, geen franse spullekes hoor nonono
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Citaat van: lo op mei 29, 2011, 18:32:35
Ik wou al zeggen, geen franse spullekes hoor nonono

Wou jij zeggen dat de Fransen (behalve mooie auto's natuurlijk  :-P) geen fatsoenlijke audio kunnen maken.

deze CD speler heeft wel wat vindt ik dan heh.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Sander

Citaat van: WimPeu op mei 29, 2011, 18:43:09
Wou jij zeggen dat de Fransen (behalve mooie auto's natuurlijk  :-P) geen fatsoenlijke audio kunnen maken.

deze CD speler heeft wel wat vindt ik dan heh.



Kvind franse auto's niks maar die cd speler ziet er wel verdomt funky uit hoor  :-o
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 29, 2011, 18:49:51

Moet jij weer reageren  :-P
Weet je nou al wat telomerase is?  Wel goed opletten bij DWDD, John.  :-P  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 29, 2011, 18:52:11
Weet je nou al wat telomerase is?  Wel goed opletten bij DWDD, John.  :-P  :wink:

tobelerone


ja dat kopen we altijd bij transavia
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Dali,s zijn de deur uit ,zijn net opgehaald  pompom

nu ga ik echt nooit meer wat veranderen aan men set  clown1

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marantz 81 op mei 29, 2011, 19:12:57
nu ga ik echt nooit meer wat veranderen aan men set  clown1
En nooit meer drinken en stoppen met roken... :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers