Panasonic ub9004

Gestart door Voorn, augustus 27, 2023, 22:12:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voorn

Ik ben blij met mijn ud7007 en mijn Sony X800M2... Maar ik lees veel over de panasonic ub9004. Het schijnt top te zijn en ik heb een buurman die zo'n mooi apparaat heeft maar niet gebruikt. Hij zegt dat er een paar schijven zijn die het apparaat niet leest en als vervanging heeft hij een Sony x800 gekocht. Nu denk ik dat hij regio problemen heeft vanwege blurays,volgens mij zijn 4k schijven regio vrij nl. Ik wil eigenlijk een bod gaan doen op deze speler omdat hij nog vrijwel nieuw is. Mijn vraag aan jullie is eigenlijk waar ik op moet letten,zijn er verschillende types,is het beter als mijn Sony? En wat is een redelijke prijs? Waar moet ik op letten enzo? Of kan het zijn dat mijn Sony net zo goed is?
PM8005, Sr6015, UD7007, Bluesound Vault2,  Nvidia Shield Pro
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center XQ2C, Heights Q compact, Subwoofer Rel HT1510

RHK

#1
Heb al zo'n 7 jaar de DMP-UB900. Was destijds een topmodel, verbluffend beeld en audio. Speelt nog steeds als een lier. Een enkele keer leest ie de disc niet, even aan/uit en hij gaat weer. Ik zou voor de Panasonic gaan. Kijk op Marktplaats wat die spelers doen zoals van je buurman en doe dan een scherp bod. Wel eerst even een demo natuurlijk.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Voorn

Klinkt positief. Ik ga kijken hoe het loopt, Ik ga er in ieder geval werk van maken.
PM8005, Sr6015, UD7007, Bluesound Vault2,  Nvidia Shield Pro
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center XQ2C, Heights Q compact, Subwoofer Rel HT1510