The best cable.....................

Gestart door obiwan, februari 21, 2011, 17:08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Ik wil wel mijn zelfbouw kabel(s) die ieder vergelijk aankunnen met kabels die het tienvoudige kosten wel ter beschikking stellen wanneer iemand renes59 wil en kan overtuigen dat de betere kabel bestaat .
Misschien zijn we dan van het gezeur af  :-D

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Gewoon niet reageren als je het verloop van de discussie al voorziet is natuurlijk geen optie... :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

#32
Ik ben/was van mening dat we ervaringen aan het uitwisselen zijn. Toch ?

En mijn eerste indruk voor die prijs WOUW mijn mond viel/valt open.

Verdere indrukken volgen later.

Rene, voor die paar bugs schaf eens een paar meter aan en laat je eens verrassen, echt geweldig.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Whisper.nl

Citaat van: Marco op februari 28, 2011, 22:47:33
Heb jij die kabel dan ook ?

Yep, just arrived by post. 14.15 uur.
Just plucked them into my amp.  HB

En mijn bek viel open.  :yes:

Greetings Whisper.

ps niet verder vertellen hoor anders gaat de priis van ls omhoog.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Dat gedoe met kabels, dit is het echte werk, nieuwe buizen. :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

daar zitten ook kabels in  :-D alleen zit er geen isolatie omheen en wordt het draad gewonden  byebye

ze zijn 20 jaar ouder als dat ik ben  :-o

renes59

Ja, ze zijn 50 jaar oud en dit type is behoorlijk zeldzaam. Ze komen op voorraad te liggen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

vindt ik wel mooi heb sowieso wel wat met historische dingen  :-)  wat zijn er vroeger ook mooie bouwwerken neergezet  notworthy

ik heb ook een mooie vitrine kast gehad van men moeder die weer van men overgroot opa is geweest

mars

 stupid

mijn moeders vitrine kast is nieuw , maar ze is zelf historisch.....................(maar wel lief)hahaha
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op februari 28, 2011, 22:37:21
Ik ben/was van mening dat we ervaringen aan het uitwisselen zijn. Toch ?

En mijn eerste indruk voor die prijs WOUW mijn mond viel/valt open.

Verdere indrukken volgen later.

Rene, voor die paar bugs schaf eens een paar meter aan en laat je eens verrassen, echt geweldig.

Groet Whisper

wat doet hij wel of niet t.o.v van de Siltech ?



John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Ja, ik ben ook wel benieuwd naar wat deze kabel meer laat horen dan een eenvoudige kabel van Audiolab, Supra of Linn.
Buizen en kabels zijn gewoon allebei leuk om mee te experimenteren.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

Ik heb geen siltech ls. (wel een interlink -> zie handtekening)

O.a. Wel gehoord:

Van der Hul,
Monster
DiY zilversnoer. (ligt nu in de la op een nieuwe eigenaar te wachten)
Een Duits snoer met silver coating. (of hoe je zoiets noemt)
W&M ls-o1

Nu Van Damme shotgun.

Mijn eerste indruk ( er volgen er meer) is dat dit snoer erg fris klinkt.
Anders kan ik het niet omschrijven.

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op maart 01, 2011, 12:19:02
Ik heb geen siltech ls. (wel een interlink -> zie handtekening)

O.a. Wel gehoord:

Van der Hul,
Monster
DiY zilversnoer. (ligt nu in de la op een nieuwe eigenaar te wachten)
Een Duits snoer met silver coating. (of hoe je zoiets noemt)
W&M ls-o1

Nu Van Damme shotgun.

Mijn eerste indruk ( er volgen er meer) is dat dit snoer erg fris klinkt.
Anders kan ik het niet omschrijven.

Groet Whisper.


Wat had je voor Jean Claude van Damme
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

#44
Citaat van: f.luisteraar op maart 01, 2011, 09:44:02
Buizen en kabels zijn gewoon allebei leuk om mee te experimenteren.
Met buizen zit je natuurlijk wel vast aan types die erin moeten. De buizen van de foto zitten er ook in en bij mijn weten is Tung-Sol de enige die 6SU7's gemaakt heeft. Er zouden eventueel 6SL7's in kunnen maar die zijn toch anders.
Met kabels experimenteer ik niet meer, in het verleden wel gedaan, vandaar ook de verschillende soorten achter in de vv. Ik hoor het niet.
Als luidspreker kabel heb ik Monster, waarom weet ik niet, ze zaten bij de luidsprekers. Heb er weleens Cat.5 kabels aan gehad, veel gedoe en ik hoorde het niet. Nieuwe kabels alleen als de boel verzet moet worden en de kabels te kort worden.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.