De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

jowa

Eindelijk pas weer een update, was druk met andere dingen.

De nieuwe zelfgemaakte kabels bevallen op zichzelf wel goed, alleen begon ik na lang luisteren toch iets te missen.
Heb vanavond daarom maar weer eens de Nordost Frey aangesloten op het laag en daar was een stukje meer ritme terug.

Voor de gemaakte kosten zijn de zelfgemaakt kabels erg mooi en goed, de Nordost Frey vind ik een stapje beter.
Daarom vanavond via eBay maar een Nordost Heimdall gescoord voor het hoogkanaal  :-D

Nu dus toch maar helemaal over op Nordost  :yes:
Fototje bijgevoegd.

JoWa

Whisper.nl

Citaat van: jowa op oktober 13, 2010, 23:24:54
Eindelijk pas weer een update, was druk met andere dingen.De nieuwe zelfgemaakte kabels bevallen op zichzelf wel goed, alleen begon ik na lang luisteren toch iets te missen.Heb vanavond daarom maar weer eens de Nordost Frey aangesloten op het laag en daar was een stukje meer ritme terug.
Voor de gemaakte kosten zijn de zelfgemaakt kabels erg mooi en goed, de Nordost Frey vind ik een stapje beter.Daarom vanavond via eBay maar een Nordost Heimdall gescoord voor het hoogkanaal  :-D
Nu dus toch maar helemaal over op Nordost  :yes: Fototje bijgevoegd.JoWa

Zucht: wat een mooie hobby hebben we toch :-)

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cheese

hallo Joost,


van harte met je aanwinst........blijft toch altijd leuk om mee bezig te zijn.


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

jowa

Ik hoor er weer bij: Marantz UD-5005 aangeschaft  hello
Was eindelijk leverbaar en wilde ook kunnen genieten van mijn SACD's.

Plaatje bijgevoegd van speler in meubel. De speler is lekker zwart, valt daardoor niet zo op  :-D
Aangesloten op de set met de zelf geassembleerde zilver kabels en verbonden met de TV via een HDMI-kabel van 10 meter (gaat nog goed).

Ben er erg blij mee, morgen lekker movie-dagje  pompom

lo

 pompom
Gefeliciteerd met deze aanschaf. Veel plezier d'r mee.
Wel zwart hè. 8-)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op december 24, 2010, 18:22:26
pompom Gefeliciteerd met deze aanschaf. Veel plezier d'r mee. Wel zwart hè. 8-) groet,
lo

Erug zwart :-)

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Dat wordt weer genieten tijdens de kerstdagen.
Ik ook trouwens met de nwe Totems :-)

groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Thanks, speler bevalt prima. Vandaag verschillende Bluray's bekeken, echt mooi.
Jij ook heel veel genieten van je Totem's.

JoWa

still life

Citaat van: jowa op december 24, 2010, 17:27:58
Ik hoor er weer bij: Marantz UD-5005 aangeschaft  hello
Was eindelijk leverbaar en wilde ook kunnen genieten van mijn SACD's.


toch niet kunnen wachten.. :-P
en kun je al wat zeggen over de audio weergave, klein reviewke? 

benieuwd wat hij doet, neem aan dat op deze set evt problemen snel aan het licht zullen komen..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

jowa

Kon niet wachten, wilde toch ook graag weer SACD's af kunnen spelen.  :-D
Ik ga deze week nog op m'n gemak zitten luisteren met CD's en SACD's, ook checken hoe de aansluiting op het netwerk werkt.

Wat m'n vriendin en mij al wel is opgevallen is dat de kwaliteit van de Bluray gewoon zeer goed is, misschien wel mooier dan met de Sony.

Wordt vervolgt.

Stadium III

Is het ook mooier met BD geworden  :-D

En ook bij jou kan er een SR 7005 in het meubel met surround erbij ! :-P
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

jowa

De UD-5005 is zeker beter in bluray en ook in DVD, de upscaler is beter.

Een SR7005 kan zeker passen, alleen niet samen met m'n hele Densen set.
Komt wel zo iets al ik op termijn naar wat groters ga verhuizen.

jowa

Er komt een nieuw audiomeubel, vandaag besteld, hopelijk volgende week binnen:
een Norstone Kubben WB.



De hele set komt in het meubel te staan met de luidsprekers links en rechts er naast.
Zal qua geluidsbeeld wel iets achteruit gaan, voordeel is dat de kabels allemaal wat korter kunnen en we bij films nu geluid bij het beeld hebben i.p.v. rechts naast het beeld  :-D

Nog wat foto's:



Mexicaanse Hond

Strak meubel, Joost!  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

zeker een mooi meubel en zijn ook wel populair hier op het forum ,het zijn ook mooie meubels voor een redelijke prijs  :yes:

heb er zelf ook een  :-D

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.