De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drees62

Feli Joost,

Hele mooie speler. Veel luisterplezier!

Zoldar

Mooie speler! Gebouwd als een tank.  :kwijl: :kwijl:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

jowa

Ondertussen meubel verbouwd (wat gaten in de achterkant gezaagd om de kabels aan te kunnen sluiten) en de speler staat mooi te wezen in de kast naast de UD-5005.
Verschil in kwaliteit tussen de Premium en de Range lijn is toch behoorlijk groot. De SA-KI Pearl is echt gebouwd als een tank en schitterend afgewerkt.

Nu redelijk wat CD's en SACD's afgeluisterd op de nieuwe speler en nog geen seconde spijt gehad van de vervanging van de Densen door de Marantz speler. De Densen wordt dus verkocht  byebye.

lo

Een mooie up-grade Joost, geniet ervan :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Thanks, zal binnenkort wat nieuwe foto's posten en kijken thuis of een M&G mogelijk is. Dagje uitzoeken dat m'n vrouw en dochter beide op stap zijn  :yes:.

joep

Citaat van: jowa op januari 12, 2012, 14:38:19
Verschil in kwaliteit tussen de Premium en de Range lijn is toch behoorlijk groot. De SA-KI Pearl is echt gebouwd als een tank en schitterend afgewerkt.

Zou het Marantz niet kwalijk nemen om wat meer aandacht aan de Premium lijn te besteden. Een netwerkspeler ter vervanger van de ST-15S1 welke helaas ook al uit productie is. Toen de SR-12 niet vervangen werd door een andere HT-reciever in de Premium lijn begon ik al te vrezen met grote vrezen. Marantz heeft nu zowat al zijn top producten gescalpeerd.

lo

Citaat van: jowa op januari 12, 2012, 14:49:52
Thanks, zal binnenkort wat nieuwe foto's posten en kijken thuis of een M&G mogelijk is. Dagje uitzoeken dat m'n vrouw en dochter beide op stap zijn  :yes:.

Indien mogelijk kom ik graag jou kant een keer op  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op januari 12, 2012, 15:53:51
Citaat van: jowa op januari 12, 2012, 14:49:52
Thanks, zal binnenkort wat nieuwe foto's posten en kijken thuis of een M&G mogelijk is. Dagje uitzoeken dat m'n vrouw en dochter beide op stap zijn  :yes:.

Indien mogelijk kom ik graag jou kant een keer op  :yes:

stupid

jowa

Citaat van: joep op januari 12, 2012, 15:34:56
Zou het Marantz niet kwalijk nemen om wat meer aandacht aan de Premium lijn te besteden. Een netwerkspeler ter vervanger van de ST-15S1 welke helaas ook al uit productie is. Toen de SR-12 niet vervangen werd door een andere HT-reciever in de Premium lijn begon ik al te vrezen met grote vrezen. Marantz heeft nu zowat al zijn top producten gescalpeerd.

Ben het met je eens, lijkt er op dat het aantal Premium producten aan het afnemen is.
Hoop echt dat er binnenkort een NA-11S1 of NA-15S1 komt. Daar is zeker behoefte aan.


Sander

Citaat van: jowa op januari 12, 2012, 16:32:21
Citaat van: joep op januari 12, 2012, 15:34:56
Zou het Marantz niet kwalijk nemen om wat meer aandacht aan de Premium lijn te besteden. Een netwerkspeler ter vervanger van de ST-15S1 welke helaas ook al uit productie is. Toen de SR-12 niet vervangen werd door een andere HT-reciever in de Premium lijn begon ik al te vrezen met grote vrezen. Marantz heeft nu zowat al zijn top producten gescalpeerd.

Ben het met je eens, lijkt er op dat het aantal Premium producten aan het afnemen is.
Hoop echt dat er binnenkort een NA-11S1 of NA-15S1 komt. Daar is zeker behoefte aan.

Hier ook interesse voor een dergelijke speler!
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Whisper.nl

Citaat van: lo op januari 12, 2012, 15:53:51
Citaat van: jowa op januari 12, 2012, 14:49:52
Thanks, zal binnenkort wat nieuwe foto's posten en kijken thuis of een M&G mogelijk is. Dagje uitzoeken dat m'n vrouw en dochter beide op stap zijn  :yes:.

Indien mogelijk kom ik graag jou kant een keer op  :yes:

stupid

kunnen er een mooie M&G van maken  HB

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Ik ben ook wel heel erg benieuwd om je set eens te bewonderen en te beluisteren

joep

Citaat van: lo op januari 12, 2012, 15:53:51
Citaat van: jowa op januari 12, 2012, 14:49:52
Thanks, zal binnenkort wat nieuwe foto's posten en kijken thuis of een M&G mogelijk is. Dagje uitzoeken dat m'n vrouw en dochter beide op stap zijn  :yes:.

Indien mogelijk kom ik graag jou kant een keer op  :yes:

Kon gisteren nog gelukkig Lo ontmoeten. Daar zijn reisagenda dat zelden toelaat een zeldzame gebeurtenis geworden. Maar bij het afscheid afgesproken het bezoek te herhalen bij de eerstvolgende opening in zijn agenda. Begin april. Neem aan april 2012, maar nu begin ik toch te twijfelen.

Paul

Citaat van: joep op januari 12, 2012, 18:00:33
Citaat van: lo op januari 12, 2012, 15:53:51
Citaat van: jowa op januari 12, 2012, 14:49:52
Thanks, zal binnenkort wat nieuwe foto's posten en kijken thuis of een M&G mogelijk is. Dagje uitzoeken dat m'n vrouw en dochter beide op stap zijn  :yes:.

Indien mogelijk kom ik graag jou kant een keer op  :yes:
Begin april. Neem aan april 2012, maar nu begin ik toch te twijfelen.
April is een gewone maand, heb begin april hier nooit iets bijzonders meegemaakt.   :-D pompom :roll: 8-) :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Citaat van: joep op januari 12, 2012, 18:00:33
Citaat van: lo op januari 12, 2012, 15:53:51
Citaat van: jowa op januari 12, 2012, 14:49:52
Thanks, zal binnenkort wat nieuwe foto's posten en kijken thuis of een M&G mogelijk is. Dagje uitzoeken dat m'n vrouw en dochter beide op stap zijn  :yes:.

Indien mogelijk kom ik graag jou kant een keer op  :yes:

Kon gisteren nog gelukkig Lo ontmoeten. Daar zijn reisagenda dat zelden toelaat een zeldzame gebeurtenis geworden. Maar bij het afscheid afgesproken het bezoek te herhalen bij de eerstvolgende opening in zijn agenda. Begin april. Neem aan april 2012, maar nu begin ik toch te twijfelen.

:schater: :schater: :schater:

Prio's zijn er om gesteld te worden hè  :-D
Nee hoor valt 100% mee met mijn agenda.......
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.