Recente berichten

Sets van leden / Re: De Set van Whisper
Laatste bericht door Nostra - Vandaag om 08:35:14
Welke heb je juist gekocht bij jke Hans als ik vragen mag?

Ik ben van plan van er ook eentje te kopen om tegen mijn wireworld Silver Eclipse kabels te leggen. Als ze beter klinken als de wireworlds of gelijk is de keuze snel gemaakt
Sets van leden / Re: de set van Nb
Laatste bericht door JohnDavids - Vandaag om 08:09:44
Citaat van: NB op Gisteren om 19:33:15Ik veranderde in het verleden elk jaar van energieboer, een maand voor het eind van mijn contract, voor de overstap bonus.
Die is tegenwoordig nauwelijks interessant.

https://www.consuwijzer.nl/nieuws/vast-energiecontract-afsluiten-dit-moet-je-weten-over-de-nieuwe-opzegvergoeding?gclid=CjwKCAjw38SoBhB6EiwA8EQVLrHwCVTpaCCQOxuWEjyXCJO6o_dU_Ld4_6vZOpp_aSqvABt0dcWgyBoCin0QAvD_BwE

Er staat niets in als je contract bijna is afgelopen en je vergeet het
Laatste bericht door Emiel77 - Gisteren om 20:55:12
Goed bezig NB :-D
Music and video / Re: Ik luister of kijk nu naa...
Laatste bericht door Emiel77 - Gisteren om 20:53:56
Cake - Fashion Nugget

Als ik 2 nummers moet kiezen zou ik zeggen Frank Sinatra en The Distance.
Laatste bericht door NB - Gisteren om 19:33:15
Citaat van: JohnDavids op Gisteren om 16:53:50Als contract verloop is het wettelijk daarna per maand opzegbaar toch ?

Ik veranderde in het verleden elk jaar van energieboer, een maand voor het eind van mijn contract, voor de overstap bonus.
Die is tegenwoordig nauwelijks interessant.

https://www.consuwijzer.nl/nieuws/vast-energiecontract-afsluiten-dit-moet-je-weten-over-de-nieuwe-opzegvergoeding?gclid=CjwKCAjw38SoBhB6EiwA8EQVLrHwCVTpaCCQOxuWEjyXCJO6o_dU_Ld4_6vZOpp_aSqvABt0dcWgyBoCin0QAvD_BwE
Laatste bericht door JohnDavids - Gisteren om 16:53:50
Citaat van: NB op augustus 31, 2023, 16:55:40Net nog even het verhernieuwde contract bij mijn energie boer gecheckt....
Blijkt dat ik net op tijd, een week voor 14 augustus mijn contract in vast heb veranderd voor een jaar pompom
Anders was ik de Sjaak geweest qua teruglevering van mijn sinds half juni geplaatste zonnepanelen.
Daar kunnen weer wat cd's van worden aangeschaft :mrgreen:

Als contract verloop is het wettelijk daarna per maand opzegbaar toch ?
Laatste bericht door NB - Gisteren om 13:59:35
Mijn najaars ritueel uitgevoerd. Mijn huiskamer in de "winterstand" gezet.
De bank een meter naar voren i.v.m. de verwarming en de speakers wat meer toe in.
Het vloerkleed ook dichter bij de luidsprekers.
De Marantz cd 5000, mag weer uitrusten. De Philips cd 931, is in de plaats gekomen.
Dat laatste heeft ook nog het voordeel, dat de coax uitgang rechts zit, dan haalt de 50cm lange AQ coax kabel het.
Mijn Audioquest coax kabeltje klinkt toch net wat prettiger.

Home Theater / Re: Audyssey Multeq xt32 vs Au...
Laatste bericht door CBdicX - Gisteren om 13:39:52
Citaat van: NS op Gisteren om 13:23:25De Cinema 60 heeft niet de capaciteit en kan geen Dirac draaien, om Dirac in de 60 te hebben zouden verschillende interne updates en een nieuw softwarepakket nodig zijn, dit zou een flinke prijsstijging tot gevolg hebben. Om deze redenen ondersteund de cinema 60 geen Dirac.

Tja, dit zijn marketing keuzes.

Wat wel in de gaten gehouden moet worden bij aanschaf Dirac is dat alle Audyssey opties uitgeschakeld zullen zijn, zoals LFC, Dynamic EQ, Dynamic Volume, Sub EQ.
Weet even niet hoe het zal zijn met Directional subwoofer, of dat ook nog werkt met Dirac.

Maar goed, daar hoef jij je niet druk om te maken 😉
Laatste bericht door NS - Gisteren om 13:23:25
Citaat van: NS op september 06, 2023, 20:32:48Ik hou je op de hoogte.

De Cinema 60 heeft niet de capaciteit en kan geen Dirac draaien, om Dirac in de 60 te hebben zouden verschillende interne updates en een nieuw softwarepakket nodig zijn, dit zou een flinke prijsstijging tot gevolg hebben. Om deze redenen ondersteund de cinema 60 geen Dirac.
Laatste bericht door NS - Gisteren om 13:21:57
Dit is het uiteindelijke antwoordt van Marantz.

De Cinema 60 heeft niet de capaciteit en kan geen Dirac draaien, om Dirac in de 60 te hebben zouden verschillende interne updates en een nieuw softwarepakket nodig zijn, dit zou een flinke prijsstijging tot gevolg hebben. Om deze redenen ondersteund de cinema 60 geen Dirac.