Stereo: Marantz PM80 of PM66SE

Gestart door tdlofcc, januari 22, 2007, 10:59:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tdlofcc

Wat is het wezenlijke verschil hier ?
Ik wil hem graag gaan aansluiten op een Marantz CD67SE, en later een Platenspeler.

Prijs zit nl (2e hands) rond dezelfde prijs.

Stadium III

Nu kan ik meschien wel een heel dom antwoord geven maar hier komt ie :
Er zit toch op de PM 80 klasse a ??? en dat maakt volgens mij het verschil

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

tdlofcc

Ok. Was er ook wel een beetje uit al ... de PM80 staat nl ook ERG dichtbij te koop voor een zeer leuk bedrag ;)

geusbos

Doen!  heb hem een jaar of 10 gehad, uitstekende versterker!

Maurice

Let er wel op dat de 80 een stukkie ouder is als de 66SE. De 80 wordt overal erg bejubeld, heb echter nooit zelf er naar kunnen luisteren. Schijnt van hetzelfde niveau te zijn als de PM-8000?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Maurice,
Je heb toch bij mij de PM82 beluisterd  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

tdlofcc

#6
Zie nu voor 129,- een PM66SE staan ... lijkt mij ook een mooie prijs ervoor.
... correctie ...
Ik heb de PM66SE gekocht voor ??129,- pompom

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

tdlofcc

DAT vond ik ook. Heb nu voor ERG weinig geld een leuke stereo set :) (cd, platenspeler en versterker bij elkaar 250,-)

Vervelende is ... dat ik het pas volgende week allemaal kan aansluiten ... en ik WIL HET NU :mrgreen:

Maurice

Citaat van: tdlofcc op januari 23, 2007, 17:13:50
DAT vond ik ook. Heb nu voor ERG weinig geld een leuke stereo set :) (cd, platenspeler en versterker bij elkaar 250,-)

Vervelende is ... dat ik het pas volgende week allemaal kan aansluiten ... en ik WIL HET NU :mrgreen:
Geweldige deal lijkt me!

Ach ja, en dat wachten  nopompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

heb geduld alles wordt beloond  hello

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4