Marantz MA 500

Gestart door Ronald The One, april 23, 2006, 18:05:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ronald The One

Hoi ik heb een Marantz SR 4500 en wil voor deze wereld reciever 6X de Marantz MA 500 aanschaffen. Hoe word hier over deze verserker gedacht :?:  :?:  GRTZ Ronald

Maurice

Volgens mij zijn het wel krachtige jongens. Of je er nu gelijk 6 moet aanschaffen weet ik echter niet.

Met HT krijgen vooral je fronts het zwaar te verduren. Ik zou er eerder 2 voor voor aanschaffen en de rest gewoon via je receiver laten lopen.

Wat voor speakers heb je? Welk rendement hebben ze?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Ronald The One

Ikzit te twijfelen tussen de mission m35i of de jamo d570 dus wel hoog rendement speakers

Maurice

Indien hoog redement, dan wordt het vermogen minder belangrijk.

Ik zou als ik jou was eerst de speakers van jouw keuze nemen, en pas daarna gaan onderzoeken of het nog wel noodzakelijk is om extra versterkers erbij te nemen.
6x MA500 is niet mis, misschien kun je ook wel een mooie deal krijgen als je het geld bijlegt bij een andere receiver of eventueel een mooie dvd of cd-speler, of tv, of muziek of...

Maar Jamo ziet er errug goed uit!

Zelf heb/had ik ook erg mooie Jamo speakers. Worden altijd verguisd vanwege hun boom speakers, maar ze maken naar mijn smaak errug mooie speakers.

Deze zien er idd smakelijk uit!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

De missions vind ik er minder uitzien:


Wel hebben deze een erg hoog rendement! namelijk 92dB, waar de Jamo al een mooie 88dB heeft.

Indien je de missions neemt, dan kun je die zelfs met een 8watt buizenbak aansturen, dus zou ik zeker geen MA500 voor nemen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Ronald The One

Citaat van: MauriceIndien hoog redement, dan wordt het vermogen minder belangrijk.

Ik zou als ik jou was eerst de speakers van jouw keuze nemen, en pas daarna gaan onderzoeken of het nog wel noodzakelijk is om extra versterkers erbij te nemen.
6x MA500 is niet mis, misschien kun je ook wel een mooie deal krijgen als je het geld bijlegt bij een andere receiver of eventueel een mooie dvd of cd-speler, of tv, of muziek of...

Maar Jamo ziet er errug goed uit!

Zelf heb/had ik ook erg mooie Jamo speakers. Worden altijd verguisd vanwege hun boom speakers, maar ze maken naar mijn smaak errug mooie speakers.

Deze zien er idd smakelijk uit!
Dat bedoel ik en ze worden in Duitsland aangeboden voor 198 pet Set!!!!!! Dat zie ik echt wel zitten alleen vrouw lief HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL lief aankijken :wink:  :wink:  :wink:

Maurice

Citaat van: Ronald The OneDat bedoel ik en ze worden in Duitsland aangeboden voor 198 pet Set!!!!!! Dat zie ik echt wel zitten alleen vrouw lief HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL lief aankijken :wink:  :wink:  :wink:
Man, spring direct in de auto en haal er 4!!!!!!!
weet je zeker dat dat per set is? Zelfs per stuk is het spotgoedkoop!
Zie http://www.vergelijk.nl/luidspreker/jamo/d_570/ bijvoorbeeld  :shock:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Ronald The One

Citaat van: Maurice
Citaat van: Ronald The OneDat bedoel ik en ze worden in Duitsland aangeboden voor 198 pet Set!!!!!! Dat zie ik echt wel zitten alleen vrouw lief HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL lief aankijken :wink:  :wink:  :wink:
Man, spring direct in de auto en haal er 4!!!!!!!
weet je zeker dat dat per set is? Zelfs per stuk is het spotgoedkoop!
Zie http://www.vergelijk.nl/luidspreker/jamo/d_570/ bijvoorbeeld  :shock:
stond  zo op de site en waarom 4 :?:  :?:  2 is voor mij genoeg of heb je zelf ook intresse :?:  :?:

Maurice

Citaat van: Ronald The One
Citaat van: Maurice
Citaat van: Ronald The OneDat bedoel ik en ze worden in Duitsland aangeboden voor 198 pet Set!!!!!! Dat zie ik echt wel zitten alleen vrouw lief HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL lief aankijken :wink:  :wink:  :wink:
Man, spring direct in de auto en haal er 4!!!!!!!
weet je zeker dat dat per set is? Zelfs per stuk is het spotgoedkoop!
Zie http://www.vergelijk.nl/luidspreker/jamo/d_570/ bijvoorbeeld  :shock:
stond  zo op de site en waarom 4 :?:  :?:  2 is voor mij genoeg of heb je zelf ook intresse :?:  :?:
Surround met 4 identieke speakers ;)

Zelf heb ik al mooie zelfbouwjongens, en die gaan alleen nog maar mooier worden  :twisted:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Ronald The One

Citaat van: Maurice
Citaat van: Ronald The One
Citaat van: Maurice
Citaat van: Ronald The OneDat bedoel ik en ze worden in Duitsland aangeboden voor 198 pet Set!!!!!! Dat zie ik echt wel zitten alleen vrouw lief HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL lief aankijken :wink:  :wink:  :wink:
Man, spring direct in de auto en haal er 4!!!!!!!
weet je zeker dat dat per set is? Zelfs per stuk is het spotgoedkoop!
Zie http://www.vergelijk.nl/luidspreker/jamo/d_570/ bijvoorbeeld  :shock:
stond  zo op de site en waarom 4 :?:  :?:  2 is voor mij genoeg of heb je zelf ook intresse :?:  :?:
Surround met 4 identieke speakers ;)

Zelf heb ik al mooie zelfbouwjongens, en die gaan alleen nog maar mooier worden  :twisted:
nou dat heb ik nu al met mission speakers en wil t nu 7.1 maken en 2 kleine van mission in de keuken hangen voor de radio ik woon niet zo groot dat ik er 4 kwijt kan(wil) in de kamer :wink:  :wink:  en wat voor zelfbouw project heb je dan als ik vragen mag :?:

Maurice

Ik heb momenteel de Scan-Speak reference monitor, zoals hieronder afgebeeld:


Deze ga ik nog ombouwen tot een 3-weg met actief laag.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Citaat van: Ronald The One
Citaat van: MauriceIndien hoog redement, dan wordt het vermogen minder belangrijk.

Ik zou als ik jou was eerst de speakers van jouw keuze nemen, en pas daarna gaan onderzoeken of het nog wel noodzakelijk is om extra versterkers erbij te nemen.
6x MA500 is niet mis, misschien kun je ook wel een mooie deal krijgen als je het geld bijlegt bij een andere receiver of eventueel een mooie dvd of cd-speler, of tv, of muziek of...

Maar Jamo ziet er errug goed uit!

Zelf heb/had ik ook erg mooie Jamo speakers. Worden altijd verguisd vanwege hun boom speakers, maar ze maken naar mijn smaak errug mooie speakers.

Deze zien er idd smakelijk uit!
Dat bedoel ik en ze worden in Duitsland aangeboden voor 198 pet Set!!!!!! Dat zie ik echt wel zitten alleen vrouw lief HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL lief aankijken :wink:  :wink:  :wink:
geen geld voor zon mooie speaker!

Kijk de vrouw idd maar heel lief aan
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)