De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

#615
Zo alles staat inmiddels op zijn plekkie  :-D

het is echt een duidelijke vooruitgang de UD5005  zowel met geluid als beeld  pompom de mogelijkheden en instellingen van het apparaat ben ik nog niet aan toegekomen , gewoon aangesloten dvd erin en luisteren kijken , hij is aangesloten met een Monster HDMI 550HD en Analoog met een VDH The Bay C5 interlink

Janver

Heel erg mooi! :kwijl:

De panelen zien er ook artistiek uit; designer à like.

De kast is ook mooi! Lekker strak!!
Hier kan uw reclame staan!

xander32

Citaat van: Janver op maart 06, 2011, 16:17:18
Heel erg mooi! :kwijl:

De panelen zien er ook artistiek uit; designer à like.

De kast is ook mooi! Lekker strak!!

stupid

Mooi hoor!


Sander.

lo

Weer een mooi totaal plaatje  pompom pompom
Idd die panelen zien er bijzonder netjes uit.
Geniet ervan.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Niber

Ik kan het alleen maar eens zijn met mijn voorgangers...erg mooi.
Mooi meubel ook.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Whisper.nl

Complimenten hoor ziet er erg pro uit.

En nu gaan genieten van de set.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Citaat van: Marantz 81 op maart 06, 2011, 15:28:09
Zo alles staat inmiddels op zijn plekkie  :-D

het is echt een duidelijke vooruitgang de UD5005  zowel met geluid als beeld  pompom de mogelijkheden en instellingen van het apparaat ben ik nog niet aan toegekomen , gewoon aangesloten dvd erin en luisteren kijken , hij is aangesloten met een Monster HDMI 550HD en Analoog met een VDH The Bay C5 interlink

foto,s  :yes:
Heel mooi geworden  :yes:
En nu lekker genieten  pompom

Marantz 81

bedankt voor de complimenten en leuke reactie,s  :yes:

vindt het zelf ook wel netjes geworden  :-D ook het meubel is echt mooi  notworthy de glasplaten zijn tempered staat erop  pompom

lo

Dat betekend dat ze niet mee resoneren...... 8-)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ow dus het is een High End meubel   hello clown1

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Ziet er zeer goed uit Arjan ! pompom
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Eip

Ik heb ook even de foto's bekeken Toppie   pompom het audiomeubel vindt ik ook heel mooi, veel luisterplezier voor nu en in de toekomst.

Gr  Eip.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Marantz 81

inmiddels hebben er de nodige Muziek DVD,s de UD5005 gepasseerd

en ik moet zeggen dat het wel een heel mooi apparaat is hoor  :-) nu heb ik ook gewoon een mooi geluid als ik een muziek dvd kijk ,hij klinkt zelfs beter en geeft meer detail als ik er van verwacht had  pompom

ook nog aantal cd,s gedraait ,het klinkt niet verkeerd maar als ik daarna dezelfde cd in de SA7001KI doe dan gaat er weer een wereld open  :kwijl:

ben heel blij met de UD5005  byebye al de mogelijkheden die het apparaat bezit ga ik nog wel eens keer wat mee doen maar is meestal niet zo aan mij besteed ,gewoon aanzetten dvd erin en genieten  :yes:

bramdg

#629
ziet er wel heel erg gelikt uit  :lol: en zo met extra black screens vanboven ..... erg mooi gedaan !!!!!!
Veel kijkplezier vooral, wel weer eens blij te horen dat een dedicaded cd speler het weer haalt bij het puur speler van audio  pompom

geniet ervan !
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart