set van Ken Ishiwata!!!

Gestart door Jeroen, maart 21, 2009, 15:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

http://www.audioforum.be/article-3075.html. Een leuk en interessant interview, ben best benieuwd hoe zoiets in werkelijkheid klinkt. En het ziet er behoorlijk indrukwekkend uit :kwijl: :kwijl: :kwijl:. Wat vinden jullie ervan?

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Marvin

Ken kan het wel....
altijd leuk om te lezen, je leest vaak dat het een nogal gepassioneerd mens is....

Jeroen

Zeker wel, de ruimte waar de set in staat heeft hij met een Duits bedrijf geoptimaliseerd en het schijnt geweldig goed te klinken. Schijnt hé ik weet niet zeker want ik heb het nog niet gehoord, er is nog een interview met Ken Ishiwata maar dan bestaat de set uit alleen stereo componenten. Volgens mij heeft hifi.nl zo'n interview gedaan maar volgens mij heeft audioforum er nog ook één. Ik zal eens kijken of ik ze nog kan vinden. Is wel leuk toch.
Zou wat zijn voor de marantz forumleden een reisje naar Marantz Eindhoven om eens te luisteren naar deze
geweldige set.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Jeroen

Oeps die van hifi.nl staat hier op het forum violent1 violent1 violent1. Dat is een beetje dom.
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op maart 21, 2009, 15:46:43
Ken kan het wel....
altijd leuk om te lezen, je leest vaak dat het een nogal gepassioneerd mens is....


Wat Ken ken, ken Ken alleen.  :wink:

WimPeu

Kan mij iemand hier vertellen wat die gozer nou werkelijk precies doet. Je gaat me toch niet vertellen dat deze gast echt met een soldeerbout in de weer is. :schater:
Volgens mij vindt Marantz Europe het gewoon donders interesseant om een oosters gezicht met hun 'gear' te associëren.

Deze set staat gewoon op z'n 'werkplek' .

<roddel modus aan.>

...Het schijnt dat de Marantz 'Ken Ishiwata' thuis een 3-2-1 Bose set heeft...

<roddel modus uit>

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin


HiFi gek

Wat een hoeveelheid apparatuur staat daar , ongelooflijk .

Zou daar wel eens heel erg graag willen luisteren in een zo'n akoestisch optimale ruimte , en ik denk dat het ook geld voor een hoop andere leden .



Zou zo'n luisterdemo niet geregeld kunnen worden door het Marantz forum , ben benieuwd of Marantz Eindhoven daar op in zal gaan .
Ik denk dat ze daar niet moeilijk over zullen doen .

Misschien interesant om te kijken of er interesse voor is vanuit het Marantz forum .
Zoja , dan kunnen we Marantz Eindhoven dit voorleggen en kijken wat hier uitkomt .




Als er genoeg interesse voor is willen de moderators zich hier dan eens over buigen en kijken wat tot de mogelijkheden behoort ? notworthy



Groeten   EDWIN  B

bramdg

GOED IDEEEEEEE EDWIN !!!!!!  pompom

Daar wil ik wel eens voor uit het verre Belgie komen  :-D  HB  HB  HB .... jump jump jump

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Paul

Citaat van: HiFi gek op maart 22, 2009, 19:06:32
Wat een hoeveelheid apparatuur staat daar , ongelooflijk .

Zou daar wel eens heel erg graag willen luisteren in een zo'n akoestisch optimale ruimte , en ik denk dat het ook geld voor een hoop andere leden .



Zou zo'n luisterdemo niet geregeld kunnen worden door het Marantz forum , ben benieuwd of Marantz Eindhoven daar op in zal gaan .
Ik denk dat ze daar niet moeilijk over zullen doen .

Misschien interesant om te kijken of er interesse voor is vanuit het Marantz forum .
Zoja , dan kunnen we Marantz Eindhoven dit voorleggen en kijken wat hier uitkomt .




Als er genoeg interesse voor is willen de moderators zich hier dan eens over buigen en kijken wat tot de mogelijkheden behoort ? notworthy



Groeten   EDWIN  B
Je zou ook naar eigen inzicht kunnen handelen en een poll starten, en bij een voldoende animo zelf contact met marantz op kunnen nemen.
Is naar mijn idee niet echt een moderator aangelegenheid.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

BernHardN

mooi stukje, lekkere set, als het schip met geld hier toch eens voorbij kwam.........

MadVillain

Heel goed idee! :D

Ik wil er zelfs entree voor betalen!

Marantz 81

wat een set en apparatuur zeg , ik wacht ook nog steeds op het juiste lot  :lol:


ik zou ook wel een heel graag eens naar Eindhoven willen  :yes: :kwijl: notworthy   en wil er evt ook wel voor betalen

ga even een poll opstellen  :-D

Sander

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

JohnWx

geloof er geen reet van


thuis luistert hij hier naar zei ze vrouw die ik ken van de afhaal

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.