Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.



Marantz 81




Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) :-)
Marillion: 'The Best of Both Worlds' CD2 - 'frontman: Steve Hogarth'. Poppy en toch echte prog! Muziek naar mijn hart. Marllion behoort, afgezien een trouwe schare fans, tot de onderschatte bands van de afgelopen drie decennia. Velen kennen 'Keighlie', maar wenigen het overige werk, dat beslist de moeite van het beluisteren waard is. Zo zijn de eerdere albums, uit het Fish-tijdperk, zo goed als klassiek binnen het genre. Ook de latere albums zoals 'Brave', 'Afraid of Sunlight' en 'Marbles'(welk ik persoonlijk níet ken) worden zowel door publiek en pers hooglijk gewaardeerd. Daarnaast spelen sommige leden van Marillion mee in andere topprogformaties zoals Transatlantic met o.a. Mike Portnoy[Dream Theater] en Pete Trewavas[Marillion] in de line-up.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) ( :-) )
Marillion: 'Real to Reel'. Dit is registratie van het eerste americaanse tournee. Met Fish als frontman is dit echte prog. Geen full marks omdat ik de opname een beetje dunnetjes is, voor de rest een uistekende CD. Al met al 'leuke' muziek, dat eigenlijk te goed, te mooi en te interessant is voor dat predikaat.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *


Marantz 81

Alweer Album van lenny kravitz -black & white america 

wat een goeie cd zeg  hello





rexp