Marantz 4300 - Stereo 2 + Quadradial 4

Gestart door Sebastiaan88, oktober 09, 2012, 20:42:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan88

Ja hehe. Heel toevallig kwam er een meneer langs bij mijn moeder om iets te kopen wat ze op MP had staan. die meneer vertelde dat hij veel met marantz deed. toen vertelde mijn mams dat ik een grote bak had staan iets met 4300. toen werd die meneer geintreseerd en kwam hij langs bij mij thuis. nu bleek die meneer Karel te zijn (die op pagina 1 of 2 een iPhone bood voor mijn versterker) haha heel toevallig!!

samen met hem dus de versterker bekeken van alle kanten, en hij blijkt helemaal compleet origineel nog te zijn. hij doet meer als eerst trouwens John! alleen daarna kapte de FM tuner ermee. Maar het geluid werkte een stuk beter alleen af en toe valt er een kant weg helaas....  HLP

Maar goed, hij staat voorlopig nog in de kast opgeborgen en als ik er geld voor heb dan laat ik hem maken zodat ik hem kan gebruiken ooit. Voorlopig heb ik nog een goeie HKTS surround set die prima werkt :)

Marantz 4300 die nog gereviseerd moet worden. Pioneer VSX-921-k + HKTS 11bq
Mercedes-Benz 300D 1982

HAL9000

Geen geluid bij FM  dan  is  je  voeding  geklapt.  Geen probleem verder.   
ja  is een hoogloper  maar  wel een met veel  haken en ogen.

Jon
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Frits Denon

Hier ook nog een 4300. Doet het nog steeds prima. Oude bekende van Jon. HB
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4