Marantz 170 DC opgelicht ! marktplaats.

Gestart door 2285B, maart 22, 2021, 17:53:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2285B

Hoi is er nog iemand benadeeld door de potentiƫle verkoper van een 170 DC .op marktplaats ?

Vinyl_Fuchs

Nee. Heb je een link van de verkooppagina?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

ranger

Ik had hem ook gekocht kon hem ophalen Zevenaar maar die mensen op opgegeven adres wisten nergens van

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk


SB_Marantz

#3
Citaat van: ranger op maart 22, 2021, 20:59:10
Ik had hem ook gekocht kon hem ophalen Zevenaar maar die mensen op opgegeven adres wisten nergens van

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

En dus betaald of niet?
Gekocht betekend betaald.
Toen ik nog spullen kocht betaalde ik nooit vooraf.



Tja, Je hebt er van die grappenmakers tussen zitten.
Een vriend van mij had ooit een afspraak gemaakt om wat te gaan bekijken en kopen.
Hij ging naar het opgegeven adres en het bleek een nonnenklooster te zijn.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

ranger

Nee betaal pas als ik het in handen heb bijna nooit vooraf ga het meestal zelf ophalen

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk


SB_Marantz

#5
Ok, Dus je had de versterker dan ook niet gekocht maar een afspraak gemaakt en voor Jan lolliestok gereden.
Staat die advertentie er nog op?
Zal zelf zo eens even kijken ook.

Kan deze niet vinden.
Wel een andere van een forumlid volgens mij.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

ranger

Ja zal hem gisteren gehaald hebben op het aangekomen adres bewoners wisten van niets stonden met drie man iedereeen had iets anders gekocht marktplaats ingelicht voor oplichting

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk


2285B

Ik zag de adv , zaterdag . Ik dacht he leuk past mooi bij mijn marantz verzameling. Contact met deze verkoper gezocht en ik kon hem overnemen voor E 150;- Ophalen ging moeilijk wat hij stond bij zijn bedrijf in Dusseldorf. Bellen begonnen bij mij te rinkelen ..
Ik dacht even door vragen ...Ik kreeg zijn 06. Het gaat om een persoon genaamd Milan Vasovic. zijn mobielenr. is 0657185137.
Hij wilde wel verzenden ,moest ik bedrag ( 150 ) overmaken op een Duitse Iban Nr. Verzenden was gratis.
ik heb toen gereageerd dat ik mijn geld helaas op had en ook niet kon lenen.
Ik heb op de site van  marktplaats aangegeven dat dit een verdachte transactie was. Mijn dochter kon dezelfde 170 kopen voor E 200,- echter ophalen was geen optie  . Marktplaats heeft een melding bij de adv geplaatst.
Adv was vanmorgen weg ECHTER WAT SCHETS MIJN VERBAZING...vanmorgen bood dezelfde Milan een marantz 1250 aan , .Dus mensen wees gewaarschuwd. !!!!!

SB_Marantz

Klopt geen hout van dat verhaal natuurlijk.
Voor 150 of 200 springt iedereen direct in de auto.
Snap het wel want het is een peanuts bedrag.

Enfin....
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

BVB

Citaat van: 2285B op maart 23, 2021, 13:20:31
Adv was vanmorgen weg ECHTER WAT SCHETS MIJN VERBAZING...vanmorgen bood dezelfde Milan een marantz 1250 aan , .Dus mensen wees gewaarschuwd. !!!!!

Ik heb hem ook gemeld bij MP, er stonden foto's bij van de site van Euromax....... :no:

ranger

Volgens mij biedt hij nu  een pick-up aan een 6300

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk


2285B

Klopt.. zelfde persoon.Milan Vasovic
Ik heb gemeld bij mp.

2285B

Nu nog even een 2600 in de aanbieding ..ophalen voor 400,-
Die man is echt niet duur.