De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: lo op december 04, 2011, 12:57:07
:-D
Nee hoor, hij weet het zelf ook..... duurt nog even maar komen zullen ze.  notworthy
Misschien mijn 72's nog eens "onder mijn arm pakken" en bij Arjan testen, alhoewel ik niet zeker weet of dit werkelijk vergelijkbaar is.

:-D

Ik denk dat jij he bij het rechte eind hebt hoor - hij refereert nog veel te vaak aan de ervaringen welke hij bij jou heeft opgedaan en/of de 220 mk II`s  :yes:


:angel: Sander.

drees62

Citaat van: xander32 op december 04, 2011, 13:00:46
Citaat van: lo op december 04, 2011, 12:57:07
:-D
Nee hoor, hij weet het zelf ook..... duurt nog even maar komen zullen ze.  notworthy
Misschien mijn 72's nog eens "onder mijn arm pakken" en bij Arjan testen, alhoewel ik niet zeker weet of dit werkelijk vergelijkbaar is.

:-D

Ik denk dat jij he bij het rechte eind hebt hoor - hij refereert nog veel te vaak aan de ervaringen welke hij bij jou heeft opgedaan en/of de 220 mk II`s  :yes:


:angel: Sander.

"Bezit van de zaak is einde van het vermaak". Oftewel die voorpret en het whisfull thinking is ook zo'n mooi onderdeel van onze hobby  :wink:

Marantz 81

Durf het bijna niet te zeggen  redface maar de Dynaudio 52SE heb ik vanmiddag weer opgehaald  :yes:  hello pompom

VANZOMERENG

Mooi  :lol:

Dus nu heb je 2 paar luidsprekers, kunnen we een shoot-out houden  :-D


Marantz 81


lo

 :schater: :schater:

Ik wist het wel, en samen met mij nog wel een stel hier....... :schater: :schater:

Nou ik zou zeggen geniet ervan hè notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Deze net nog even gespot....http://link.marktplaats.nl/508978092
Krijg je in december geen 13e maand?
Weet zeker als je interesse toont dat ze ze dan voor je vasthouden.

Sorry Arjan, wil je alleen maar helpen :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

TurboMarco

tja die Contour 1.8 mk1 van 500,- zijn al verkocht  :|
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

lo

Dat zouden idd ook heel mooie speakertjes zijn.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

dus nu weer geen volwaardig systeem  :-P

ik heb ooit gezegd dat we ze moesten vast maken met kettingen aan de muur  HLP




zijn gewoon jouw speakers klaar over en uit je weet wat je qua laag eventueel kan missen nou jammer dan wat er niet is hoor je ook niet


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Ze zijn nu verankerd met kettingen aan de muur  :-D kettingen liggen op houten blokjes voor de beste sound  clown1 :schater:

N.a.v opmerkingen van diverse mensen met name het bericht van vanzomering ,begon het weer een beetje te dagen waar het aanmezelf nou eigenlijk omgaat want met een muziek dvd heb je met die dls de stage die gewenst is,en heb ik eens voor gaan zitten en een paar cd,s in de SA11 gedaan met de Dls die ik goed ken en mooie muziek vindt veel informatie met instrumenten en achtergrondzangers inzit toen dacht ik van  :? watskebeurt  nopompom alle informatie in de opname,s verdwenen hoe iemand zingt waar de zanger en instrumenten zich bevinden hoe instrumenten klinken en bespeeld worden achtergrond informatie was er bijna niet meer  :| en dacht ik HLP  wil heel snel men Dynaudio,s terug  :cry: met die mooie drivers die alles laten horen zoals het is :yes: , die DLS zijn echt wel goede speakers voor het geld en niks mis mee klinkt gewoon mooi en goed maar die Dynaudio,s zijn zo super goed , eigenlijk ben ik een beetje verziekt erdoor  :schater:

Ik heb ze gezien Leo, staan 3 paar op marktplaats nu 2 x Cherry 1 x zwart ,bij stassen nieuw 1000 per stuk nu

die 1.8 mkII  heb ik gezien maar vindt zwart niet mooi en had ook een gok geweest ,als ik vloerstaanders neem wil ik ze eerst een week thuis beluisteren

lo

 notworthy
Idd, thuis beluisteren Arjan :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Citaat van: xander32 op december 04, 2011, 13:00:46
Citaat van: lo op december 04, 2011, 12:57:07
:-D
Nee hoor, hij weet het zelf ook..... duurt nog even maar komen zullen ze.  notworthy
Misschien mijn 72's nog eens "onder mijn arm pakken" en bij Arjan testen, alhoewel ik niet zeker weet of dit werkelijk vergelijkbaar is.

:-D

Ik denk dat jij he bij het rechte eind hebt hoor - hij refereert nog veel te vaak aan de ervaringen welke hij bij jou heeft opgedaan en/of de 220 mk II`s  :yes:


:angel: Sander.

Leo nee hoeft niet om de 72 hier te testen ,het minimum zou de focus 220 II zijn ,zoals ik al zij nu geen geld voor

Robert ik refereer het niet echt aan leo zijn set hoor ,want dat is ook niet te verglijken je weet zelf wel wat hij heeft staan en dan bedoel ik met name de Accuphase set :wink:

Marantz 81


xander32

Goed dat je zelf tot het inzicht bent gekomen dat jij in een huwelijk met de Dyn`s meer gelukkig zal zijn dan met de DLS :yes:.

Geniet van de wittebroodsweken :-D.


Sander.