Advance Acoustic

Gestart door Rob46, december 23, 2012, 15:09:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Iemand bekend met de Advance Acoustic eindversterkers?

JohnWx

Jaar of 10 geleden op de markt veel voor weinig in principe en ze houden vast aan de zelfde lijn al 10 jaar
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Veel klachten gehoord met dit merk (op buurforum)

JohnWx

Citaat van: cz79 op december 24, 2012, 09:02:39
Veel klachten gehoord met dit merk (op buurforum)

okee

heb je linkje toevallig en welk buurforum, ht blauw groen  :-D

weet wel dat in de begin jaren er veel uitval was maar alles netjes werd opgelost
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

HT, een aantal achter elkaar. Wellicht is dit in de nieuwe series niet meer zo.

Ziet er in ieder geval wel mooi uit, klant weet ik niet

JohnWx

Citaat van: cz79 op december 24, 2012, 10:07:51
HT, een aantal achter elkaar. Wellicht is dit in de nieuwe series niet meer zo.

Ziet er in ieder geval wel mooi uit, klant weet ik niet

klant  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Speakerland voert het nu een paar jaar en die gaan niet over 1 nacht ijs of 2  shutup
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Site doet het niet geloof ik...

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

#10
Citaat van: cz79 op december 24, 2012, 10:10:53
Site doet het niet geloof ik...

Hier niet, op m'n telefoon wel...

Zoldar

vriendje van mij draaid met CD speler van AA. met een buisje in de line out. Voelt aan aan als een marantz qua gewicht en klinkt verder prima.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

HAL9000

Heb er ook een  cd  speler van gehad,  vond het prima gebouwd.  Het merk heeft hier en daar kinderfouten. 
belettering met verkeerde hoofdletter  opdruk. Voorversterkers met logaritmische potmeters die te sterk versterken. Versterken prima, maar net even teveel.

Vond  de  elektronica  verder prima van mijn cd speler, mooie alu afstand bediening.  Snel loopwerk (cd rom achtig.) Het systeem leest  bijvoorbeeld wel 750 mp3 nummers op 1 schijf.  Zonder ook maar  kwaliteit verlies te merken.
Als  ik dit merk moest vergelijken van  apparatuur  van marantz  of  denon.  Zou ik voor  AA gaan zeker  de  cd spelers  eindversterkers  is het aanraden waard.

Bij de   geïntegreerde versterkers  en voorversterkers is een modificatie aangebracht.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

100%Marantz

Citaat van: HAL9000 op december 28, 2012, 14:15:41

Als  ik dit merk moest vergelijken van  apparatuur  van marantz  of  denon.  Zou ik voor  AA gaan zeker  de  cd spelers  eindversterkers  is het aanraden waard.


Zeg je dat je AA beter vind dan Marantz?  :-o :-o
Marantz van deze tijd of Vintage, of beiden?
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op maart 01, 2013, 21:16:22
Zeg je dat je AA beter vind dan Marantz?  :-o :-o
Marantz van deze tijd of Vintage, of beiden?

Beide denk ik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.