upgrade van DV4300

Gestart door OscarTango, juli 18, 2007, 16:46:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OscarTango

Ik heb een DV4300 als DVD-speler in set met een SR7500...best tevreden over, maar het kriebelt om de zwakste schakel te upgraden. Ikzelf zit te denken aan een tweedehandse DV7600 ( die heeft toch al HDMI, niet ? )...nieuw toestel kan ook, maar ik heb geen zin om er 500 euro aan uit te geven...

Kan iemand nog alternatieven aandragen ? De beeldweergever is een Sim2 Domino20 ( 1024 x 576 ), dus upscalen heeft ( nog ) geen zin... verder wil ik dat de speler regiovrij te krijgen is. Verder geen speciale wensen...beter beeld dan de 4300  :wink:

Stadium III

heeft je weergever wel HDMI?

Zo niet kijk dan eens naar een dv 6500 of die zoektocht

Ook nieuwere modellen zijn te krijgen voor onder de 500 euro

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

OscarTango

Nope, geen HDMI...maar de volgende projector heeft dat natuurlijk wel  :-D

Ik heb naar Cinedream in Antwerpen gemaild voor info, die hebben een 6600 in de aanbiedingen staan ( demomodel )...alleen kan ik zelf geen code vinden om hem regiovrij te maken, wat wel een must is...


Stadium III

Als het goed is zijn er links gepost met webpagina's om dvd spelers regio vrij te maken

Heb je die al gevonden

Verder Dv 6600 mooi apparaat!

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

OscarTango

Effe via Cinedream gechecked : de 6600 moet via firmware regiovrij gemaakt worden. Ik heb'm bij Stassen in Venlo besteld, en ga''m morgen ( vrijdag ) ophalen...een zwarte, past beter bij mijn zwarte receiver ipv mijn champagne 4300 ( die naar de slaapkamer verhuisd ).

Dus...de DV6600 is't geworden...voor die prijs kon ik'm niet laten staan ( 278,- )  pompom

Stadium III

Kun je hem zeker nie voor laten staan

Gefeliciteerd met je ankoop

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4