Pioneer SR 202

Gestart door erik1950, april 02, 2012, 17:15:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

ik vond op de zolder nog een oude     Pioneer SR 202 Galm versterker    was in de tijd van mijn broer maar ken dat soort versterker niet erg goed schijnt een vervormt geluid te geven maar moet het nog eens proberen .                                                                                                                   

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Paul

Grappig ding met veer denk ik, niet weg doen is een leuk hebbe dingetje.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

jrm

Echt mooi, leuk die foto's  :yes:

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Yorki

Leuk hebbedingetje. Ik heb op zolder ook nog een dergelijk toestel staan maar dan van Sansui. De RA 900, aangekocht in 1980. Wanneer ik weet hoe hier een foto te plaatsen, zal ik dat eens proberen.

erik1950

foto plaatsen kan je met verschillende prog. ik doe het met imageshack

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Yorki

Citaat van: erik1950 op april 20, 2012, 12:07:33
foto plaatsen kan je met verschillende prog. ik doe het met imageshack
Bedankt voor de tip. Heb net een poging gedaan in de testsectie en het is gelukt met imageshack. Ik zal dit weekend een foto maken van mijn Sansui RA 900 en deze dan posten.