Nieuwe moderator!

Gestart door Maurice, maart 02, 2012, 20:31:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op maart 02, 2012, 21:33:03
En Accuphase  puke


Maar goed zoals Zoldar al zegt; zooitje ongeregeld!

Lekker bezig Chris vielen je eerste werkdagen zo tegen dan ??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

pameijer

Wat betaalt dat nou, zo'n topfunctie als Chief Moderating Officer (CMO) bij dit forum?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

cz79

Citaat van: Whisper.nl op maart 02, 2012, 21:53:24
Lekker bezig Chris vielen je eerste werkdagen zo tegen dan ??

Groet Whisper

Nee was echt zeer positief maar moet toch ergens een uitlaatklep hebben  :angel:

PS best aardig spul hoor dat Accuphase  clown1

Marantz 81

Leo succes en leuk dat je het wilt doen  :-)

alleen wordt het niet echt serieus genomen geloof ik  clown1 stelletje ouwehoeren hiero  :schater: :-D :wink:

lo

Och, ik ken ze al wat langer dan vandaag. Allemaal goeie gasten zeggen ze hier bij ons HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79


JohnWx

Zal er aan moeten wennen  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

#24
Citaat van: Maurice op maart 02, 2012, 20:31:12
Nadat Marco zijn moderatorschap heeft neergelegd, hebben we besloten het team toch weer te willen aanvullen met een moderator.
Onze gedachten gingen uit naar lo (Leo) en hij is zo gek gebleken om hier op in te gaan  pompom

Lo: welkom bij het moderatorteam!
Hebben jullie bij een nieuwe moderator niet aan een nachtmoderator gedacht met mij in gedachten? clown1
Maar ik vat de verkiezing van Leo uiterst sportief op. Leo, van harte en heel veel genoegen in het moderatorschap, het is zowaar een eervolle functie omdat hetom het marantzforummoderatorschap gaat.
Groetjes byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Mooi woord voor Scrabble, marantzforummoderatorschap  hello

JohnWx

#26
Citaat van: Cornelis1921 op maart 03, 2012, 04:16:30
Hebben jullie bij een nieuwe moderator niet aan een nachtmoderator gedacht met mij in gedachte? clown1
Maar ik vat de verkiezing van Leo uiterst sportief op. Leo, van harte en heel veel genoegen in het moderatorschap, het is zowaar een eervolle functie omdat hetom het marantzforummoderatorschap gaat.
Groetjes byebye, Cor.
Zal wel weer in het geisoleerde achterkamertje van LO beklonken zijn met de nodige realtie geschenken zal mij niks verbazen als de moderators binnenkort ook Accuohase hebben of LO Onkyo of Marantz dat lag aan de hoeveelheid geschenken  :-P


De nacht burgemeester van het forum ben jij Cor  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

#27
Maar wat is er waar van de geruchten dat je nu opeens bij het schrijven dat Accuphase een merk voor patsers is op het forum je een ban kunt krijgen van 18 maanden. En als je schrijft dat het best wel eens zo zou kunnen zijn dat er geen beter merk is als Marantz je een ban kunt krijgen van 3 maanden? Ook negatieve opmerkingen over Brabant of zijn inwoners kunnen zwaar bestraft worden (hoewel dit natuurlijk wel terecht is). Maar ook negatieve opmerkingen over het merk Dynaudio zouden met minstens 2 maanden ban bestraft worden.

cz79

Is Dynaudio tegenwoordig ook al een merk dan? clown1

JohnWx

Citaat van: joep op maart 03, 2012, 10:05:25
Maar wat is er waar van de geruchten dat je nu opeens bij het schrijven dat Accuphase een merk voor patsers is op het forum je een ban kunt krijgen van 18 maanden. En als je schrijft dat het best wel eens zo zou kunnen zijn dat er geen beter merk is als Marantz je een ban kunt krijgen van 3 maanden? Ook negatieve opmerkingen over Brabant of zijn inwoners kunnen zwaar gestraft worden (hoewel dit natuurlijk wel terecht is). Maar ook negatieve opmerkingen over het merk Dynaudio zouden met minstens 2 maanden ban gestraft worden.

Je hebt me weer op scherp gezet Joep
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.