M&G Luisterdag bij STS-Digital 11 december

Gestart door cz79, november 30, 2011, 20:47:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Wie o wie heeft er zin om de nieuwe aanwinsten (Kanzy en Blumenhofer)van Fritz eens te gaan beluisteren?

Uit betrouwbare bron (Fritz) heb ik vernomen dat er 11 december weer een luisterdag plaatsvindt bij Fritz in Amersfoort, de dag zal beginnen om 1100 uur en er is plaats voor nog 4 mensen (ik ben de eerste  :angel:).

Aanmelden bij info@sts-digital.nl of hier op het forum.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79


lo

#3
Bedankt voor de tip maar mogelijk gaan we een andere keer. :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79


lo

Heb zojuist toch even een balletje opgegooid bij Joep, effe afwachten dus.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Wie gaan er nog meer de 11e???

Volgens mij gaat JohnWX en ikzelf (zei de gek).

JohnWx

Citaat van: cz79 op december 08, 2011, 10:25:29
Wie gaan er nog meer de 11e???

Volgens mij gaat JohnWX en ikzelf (zei de gek).


extra bak koffie voor ons  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Ja maar Fritz een beetje kennnende krijgen we die tweede bak ook wel en ik vindt het wel gezellig als er iets meer zijn, maar aan de andere kant hebben we dan wel sowieso de mooiste zitplaatsen  pompom pompom pompom

cz79

Zojuist weer thuis aangekomen, en weer een mooie ervaring rijker (zoals gewoonlijk als ik bij Fritz vandaan kom), de laatste ervaring die ik had met de Kanzy KAAM-1000 was niet echt positief, maar dit was een heel ander verhaal...Dit klonk als een fantastische set, geen zompige buizensound (kan soms) maar een transparant, helder en muzikaal geheel.
Natuurlijk was dit ook de combinatie met de Blumenhofers, maar het geheel was geweldig en zeker nu de Blumenhofers goed ingespeeld zijn geven ze een sound waar je verliefd op kan worden. Ook een parate ervaring was dit ik dit keer niet me ten minste twee CD's naar huis ben gegaan  :schater: :schater: :schater:

JohnWX was ook aanwezig en het was een gezellige muzikale middag.

Bedankt Fritz! En ik hoop dat je succes hebt met de CD van Marc Barthomieux.

viceadmiraal61

cz79..bedankt voor je verhaal...het was een gezellige dag met veel muziek..

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op december 12, 2011, 09:56:56
cz79..bedankt voor je verhaal...het was een gezellige dag met veel muziek..

bedankt voor de lekkere soep
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79


JohnWx

nadeel bij Fritz is wel dat veel opnames die thuis perfect zijn daar toch wel af en toe minder of zelfs door de mand vallen  :cry:


daarom neem ik ook geen high end meer  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Zou ik wel mee kunnen leven als ik zo'n set thuis zou hebben hoor...