Marantz Sa 15 S1

Gestart door maurantz, mei 26, 2007, 20:09:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maurantz

Mijn Rega Apollo is de deur uit en speel nu met mijn reserve speler de cd 85
maar ik wil weer een marantz terug,ik dacht aan de Sa15S1 of Sa17S1
wie heeft zo'n Superaudio speler en wat zijn de ervaringen ermee

mars

hai waarom is die rega van jou de deur uit?

grtz  mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Helaas geen ervaringen met die speler  nopompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

maurantz

Hoi Mars,hij is de deur uit omdat ik zo'n bovenlader toch niks vindt en ook de afwerking van de speler
staat op laag niveau,en hij heeft na 4 maanden al een software update gehad(hij reageerde niet op de ab en met het opstarten van een cd hoorde ik het loopwerk tikken,wel is het zo dat het een zeer muzikale speler is
maar geef mij maar een MARANTZ :-) de duurdere zitten degelijk in mekaar en zullen toch ook wel goed klinken

mahansz

helaas ook geen ervaring mee, ik zou het vragen aan Joep, die heeft een sa15s1 of aan birdyT, die heeft een sa17s1. Succes verder!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

audiofreak1

De SA15 is een perfecte speler. Heb de combi PM en SA en bevalt uitstekend. Apparaat is snel met inlezen, jammer geen CD tekst bij normale cd's, alleen SAcd's. Klank is fantastisch. Goede aansluitingen en bovenalles: Supermooi!!

[wegens disk ruimte verwijderd]
Marantz PM15, SA15, ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondline and Sidewinder interlinks, Hyperwire silverline speakercable

maurantz

Bedankt Audiofreak1,vindt het ook een pracht speler om te zien(nooit beluisterd trouwens)
had alleen pech dat er 1 op marktplaats net verkocht was

mars

thanx maurantz

kijk daar kan ik wat mee, ( zat namelijk seriues over die appollo te denken)  heb nu ook een cd 10 maar die bewaar ik voor het nageslacht :wink:  wel mooi ding

grtz  mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

joep

Prima ding die SA-15, verschil met de SA-11 merkte ik niet op.
Ben er gewoon blij mee.  hello

maurantz

Hoi Mars,als je een cd 10 gebruikt dan is zo'n Apollo heel wat anders in gebruik
het waren bij mij kleine irritatie puntjes oa.de AB.reageert alleen als je hem richting speler houdt,en er komt
bij een bovenlader toch stof op de laser.
dus mijn advies koop geen Apollo of je moet je niet ergeren aan een kwalitatief(qua bouwwijze violent1)
cdspeler

TurboMarco

Een CD85 is ook een hele mooie speler  notworthy

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

maurantz

Ja Marco,de cd85 is zeker een mooie speler ook al is hij 18 jaar oud/jong notworthy

Andries van Aarsen

Maurantz, zelf heb ik de SA15S1 en ben er zeer tevreden mee. Zeer degelijk opgebouwd en klinkt heel goed. Ook inwendig goede opbouw. En ja verschil met de SA11S1 heb ik niet gehoord, die heeft wel een betere voeding maar geen hoofdtelefoon uitgang en dat heeft de SA15S1 wel.

mvg. Andries

maurantz

Hoi Andries,
Bedankt voor je reactie,ben gisteren bij Correct geweest daar kost hij 1295 euro(goud/zilver)en ik kreeg er verder geen cent vanaf,ik wil voor een nieuwe 1150 euro betalen (budget)misschien met de zomeropruiming bij Correct
is hij goedkoper.heb ook op de Mp geboden op 1 uit Alkmaar 900 euro maar kreeg nog geen reactie
ik wacht verder wel af.


Groeten,
Maurantz

Andries van Aarsen

Het zou leuk voor je zijn als je die op marktplaats kan bemachtigen.

mvg. andries.