Advance Accoustic's

Gestart door Sander, oktober 12, 2010, 19:24:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sander

Hey wat vinden jullie van Advance Accoustic spullen?
Specificaties zien der altijd wel goed uit en de prijs is meestal wel gunstig.
Heeft iemand ervaring met dit merk?
En als je ervaringen hebt wat zijn die dan.
Hoe is de klank b.v. is dit neutraal of juist analytisch?

Grtz Sander

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

lo

 :no:
Geen ervaring of verhalen van bekend.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

daffy

over de klank kan ik weinig zeggen daar ik het merk nooit zelf beluisterd heb.

maar via 2 dealers heb ik begrepen dat er bij de introductie van het merk wat aanloopproblemen waren met een consistente kwaliteit (regelmatig uitval) maar dat dit nu zo goed als over is.
en verder dat het voor het geld klankmatig uitstekend presteerd , de prijs/kwaliteitsverhouding  zou dus bijzonder goed zijn.
De blauwe wappers die ze gebruiken zijn meer voor het uiterlijk dan voor  correcte waarde's

lijkt mij persoonlijk best leuk om eens naar te kijken/luisteren.

daffy  :wink:
Denon pma 2500ne & dcd 2500ne, monitor audio gold 200, Qed Genesis silver spiral bi-wire, Qed audio 40 reference rca, ps audio quintet.

cheese

ik sluit mij bij Daffy aan wat betreft de aanloop problemen en verder heb ik geen idee.


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

211

#4
...
Zolang je maar geniet....

Sander

Ik vind ook zeer veel lovende recensies alleen een dealer in de buurt om eens te gaan luisteren lijkt wel wat lastiger te zijn.

Wieringerwerf Noord Holland

grtz
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

211

#6
...
Zolang je maar geniet....

Tigger

Een (hele) tijd terug heb ik naar een Advance Acoustic set geluisterd bij Speakerland in Oss en was zeer verrast over het meer dan uitstekende geluid wat werd voortgebracht. Zeker niet analytisch, eerder neutraal met een neiging naar ietsjes warm.
Let wel: dit is een paar jaar geleden, maar ik was zo te spreken over een A A set dat wanneer ik overweeg een dedicated stereo set aan te schaffen heel serieus zal kijken naar Advance Acoustic.
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips