nieuwe cd speler de MARANTZ cd 17

Gestart door jwx, april 06, 2007, 02:13:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

nadat ik van de week voor de Marantz cd-10 een nieuw baasje had gevonden heb ik alweer een nieuwe CD speler van Marantz de CD17

Ik had gereageerd op een advertentie op hifi.nl op jaargangen audiobladen home studio hvt en nog wat duitse toppers.... dat koste mij een kratje Warsteiner

De eigenaar van het nieuwe kratje had ook nog een Marantz CD17 te koop zonder originele ab maar met een Philips maar ik heb toch een ab voor de Marantz voor/eind waarop ook cd funties zitten en nieuwstaat en voor een superprijs


Dus ik heb er weer een

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Nicowico

Dan had ik toch liever de CD 10 gehouden.
Sansui X-1 X-treme, CD12/DA12, Genesis Digital Lens, Vifa Vivace.

joep

He jwx ben je er nu wel of niet op vooruitgegaan?

mahansz

yep, dit vraagt natuurlijk om een vergelijk  pompom
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

'k zag toevallig dat je m op marktplaats alweer te koop hebt staan. Bevalt ie dus (blijkbaar) niet?
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Vanhal


JohnWx

Citaat van: hansvdstok op april 06, 2007, 12:53:39
'k zag toevallig dat je m op marktplaats alweer te koop hebt staan. Bevalt ie dus (blijkbaar) niet?


Als mensen zo makkelijk de hoofdprijs geven en ik EBAY wat dan is het snel verdiend daarmee heb ik ook mijn nieuwe speakers van betaald............... de OPERA 1.5


En aangezien ik afgekeurd thuis zit is dat internet toch wel een makkelijk medium
Zoals je vroeger uitkeek naar de nieuwe HVT of Homestudio om te kijken bij de 2de handse advertenties of bij STUDIO 107 die toen een hele pagina na had.............................


Hij klinkt zeer prettig maar wel iets anders denk ik ?????? ik vind dat zo moeilijk ik hoor het alleen met A B vergelijk hoor ik wat ook met kabels met speakers niet en versterkers maar cd spelers ???? moeilijk



ps:hij is al weer weg vanaf MP zonde toch zo een speler
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mahansz

tja, dat kan ik me voorstellen, het zou mooi geweest zijn als je ook de cd10 nog thuis had staan om te vergelijken. Er is op hififorum (mag menigeen waarschijnlijk niet ontgaan zijn) een flinke discussie gaande betreffende een vergelijk tussen verschillende cd-spelers. Wellicht interessant voor een ieder.

ps. terecht dat je m houdt! maar da's natuurlijk niet helemaal objectief van mij  :wink:
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

TurboMarco

Citaat van: hansvdstok op april 06, 2007, 16:06:41
Er is op hififorum (mag menigeen waarschijnlijk niet ontgaan zijn) een flinke discussie gaande betreffende een vergelijk tussen verschillende cd-spelers. Wellicht interessant voor een ieder.


Ja er word beweerd door een paar lieden dat de cd spelers allemaal eender klinken  :-D :lol:

In de eerste plaats klinken de lades tijdens het openen/sluiten al totaal anders byebye,verder onthoud ik mij van ieder commentaar.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xlr8

Marco, je vergeet de sonische magie van het aan en uit knopje... dat kan werkelijk zo fenominaal en magistraal klinken dat er verder geen superlatieven meer aan te verbinden zijn  notworthy

of draaf ik nu door ?? ,mijn psycholoog zegt dat ik het uitzonderlijke Audiofilius Nervosa symptoom heb... maar 'khou het op een identiteitscrisis  clown1

erwin

Ik zou niet meer naar die psycholoog toe gaan,want dat is helemaal geen verkeerde aandoening.
(audiofilius nervosa),houden zo.
:wav: :wav:



mijn psycholoog zegt dat ik het uitzonderlijke Audiofilius Nervosa symptoom heb
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma