Er komt een hoop nieuws aan.

Gestart door joep, juni 09, 2010, 19:13:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

En op de duurste sets :



SNELL ACOUSTICS


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.


JohnWx

was het nagesynchroniseerd Joep dit filmpje
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.



KeesKees

PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

mountainbiker

Mooi verhaal van Marantz maar er is een groot probleem.Mijn geld is op!!!!Herkenbaar bij jullie?
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op augustus 27, 2011, 10:44:03
Mooi verhaal van Marantz maar er is een groot probleem.Mijn geld is op!!!!Herkenbaar bij jullie?

niet op maar keuze's maken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

drees62

Als je dus zo'n limited edition wilt zit je weer vast aan de kleur zwart. Moet het nog eens in het echie zien maar vind zo'n premium apparaat in het zilver/goud toch wel even iets mooier  :wink:
Overigens heb je dus nu 3 versterkers/SACD-spelers gebaseerd op de 15S2
- de gewone
- de Pearl
- de Limited

beetje vreemde bedrijfspolicy  :oops:


pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

dmeerpa

Citaat van: pameijer op september 20, 2011, 15:06:07
Citaat van: joep op september 18, 2011, 20:55:13
De nieuwe folders zijn te downloaden:


http://www.marantz.nl/nl/Support/Pages/CatalogueRequest.aspx

Ik mis in deze folder de UD9004. Is die uit assortiment gegaan?

Omdat ik zelf wat aan het googlen ben om mijn set up te graden en daarbij een 2e hands UD9004 tegenkwam. Las ik op een Engelstalig forum dat deze momenteel niet te krijgen is en deze in backorder was. Echter sommige bronnen beweren dat hij inderdaad uit het assortiment is. Oorzaak zou de toenemende digitalisering zijn en de kleine vraag naar hoogstaand analoge bronnen...
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

joep

UD9004 eruit, Premium SC-11, SM-11 eruit en de hele marantz reference series eruit.
Het hele topsegment eruit. Marantz geen topmerk meer?

lo

We hebben bij Fritz wel de afwezigheid van de reference componenten besproken, hebben we het nog over deze componenten gehad?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Audiotic

Citaat van: pameijer op september 20, 2011, 15:06:07
Citaat van: joep op september 18, 2011, 20:55:13
De nieuwe folders zijn te downloaden:


http://www.marantz.nl/nl/Support/Pages/CatalogueRequest.aspx

Ik mis in deze folder de UD9004. Is die uit assortiment gegaan?
Gezien ja. Ik denk dat er later nog een update komt. Misschien tegen de kerst?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek