Upgrade forum software doorgevoerd!

Gestart door Maurice, juni 07, 2010, 17:37:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm


gerard

Citaat van: Maurice op juli 02, 2010, 13:53:13
Ik heb een klein idee, wat misschien kan werken, waarmee ik de oude postings kan herstellen. Helaas heb ik hiervoor voorlopig nog geen tijd.
Zou erg mooi zijn, neem alle tijd die je nodig hebt  :yes: ( of ronsel een paar forum vutters..) clown1

CiteerDe foto's zou inmiddels weer moeten werken. Ik was erachter gekomen dat ik de foto's niet terug ge-upload had.
:no:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Maurice

Gerard,
Zou je een voorbeeld posting kunnen aanwijzen?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Perfect_audio

Citaat van: Maurice op juni 07, 2010, 17:37:25
Zoals jullie kunnen zien, is er het nodige op het forum veranderd.
Gezien de diverse problemen, voelde ik mij genoodzaakt om een grote upgrade door te voeren. Gelukkig lijkt alles goed te gaan, maar mochten jullie problemen tegenkomen, meld ze dan hier!

Upgrade van de template is gelukkig door het installatiescript gedaan. Er zijn een paar kleine afwijkingen, maar die lossen we later wel op!

Is het ook mogelijk de klok in een 24-uurs aanduiding te maken?
Of met am/pm?

Ronald
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Marvin

Er zijn ook teksten weg gevallen op de index pagina.

Recensies
Plaats hier je recensie of beschrijf je set! Deze hoeven niet pers

Maurice

Citaat van: Perfect_audio op juli 14, 2010, 22:29:29
Is het ook mogelijk de klok in een 24-uurs aanduiding te maken?
Of met am/pm?

Ronald
Zou als het goed is nu voor je goed moeten staan!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: marvin op juli 14, 2010, 22:35:51
Er zijn ook teksten weg gevallen op de index pagina.

Recensies
Plaats hier je recensie of beschrijf je set! Deze hoeven niet pers
Thanks, ik ga hier later mee aan de slag!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

#68
Als het goed is moeten nu alle oude postings weer helemaal in orde zijn!  pompom
Ik heb zojuist een enorm spannende actie uitgevoerd in de database met een zeer ingewikkelde formule die ik aangedragen heb gekregen van een mij volstrekt onbekende. De formule zou een vrij complexe restore moeten uitvoeren. De test is de testomgeving was positief, dus ook maar direct hier uitgevoerd.

Ik heb enkel de check gedaan met het "te koop" topic en dan specifiek de regels.
Zouden jullie zelf jullie berichten kunnen controleren en kunnen laten weten of er nog ergens problemen zijn?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Hoi Maurice,

Ik heb effe snel een check gedaan bij mijn set mbt het verslagje wat ik ooit had gemaakt van mijn DP700, wat volledig weg was na de software crasch. Het staat er weer, dus  pompom pompom pompom pompom

hulde aan Maurice  notworthy notworthy

:-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Ik bedenk mij trouwens net dat mensen die in "mijn set" de openingspost onlangs aangepast hebben, mogelijk deze aanpassingen nu weer kwijt zijn  nopompom
Dit zijn er denk ik echter minder dan het aantal postings waarvan tekst is weggevallen.

Gelieve hier begrip voor. In individuele gevallen (bij zeer grote wijzigingen) kan ik dit handmatig terugzetten. Dit kost echter wel 15 minuten per bericht.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

gerard

Mijn set is ook weer helemaal compleet  pompom  notworthy

grt Gerard
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Tigger

Hier is ook Mijn set weer helemaal compleet!  hello
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips