Nieuwe template ge

Gestart door Maurice, februari 04, 2010, 21:06:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat vinden jullie van de nieuwe template?

Super, niets meer aan doen!
Mooi, maar.....(leg uit)
De oude was mooier!

Marvin

Mannen van de kust, IJmuiden dus....   :evil: (dat is geen duiveltje, maar een smiley met een zuidwester op z'n koppie)  :-D

Mexicaanse Hond

Daar moet de muziek altijd wat harder vanwege het geruis van de zee, toch?  :angel:

Marvin

ik heb geen strandhuisje hoor, dat is tegenwoordig voor Amsterdamse juppen die de binnenstad proberen te ontwijken.

maar goed, dat is een wisselwerking.
zo gaan wij richting Amsterdam om de drukke binnenstad nog drukker te maken... :-D

dmeerpa

Citaat van: bonbon op februari 11, 2010, 14:51:40
Ik had nog een vraagje ,

dit was trouwens ook bij de oude versie het geval..

als je een langer bericht typt of een qoute hebt die groter is dan het vak waarin je typt, kun je niet meer lezen wat je neer tikt, Ik vind dat erg lastig.
Is daar niets aan te doen?

thanks

Zal dat eens van naderbij bekijken, maar heb het zelf nog niet voorgehad. Dus wordt wat zoeken wat je eigenlijk bedoeld.
Welke browser gebruik je ? Ik mag hier op mijn Google Chrome zoveel tikken als ik wil, op het einde van de lijn, gaat de tekst mooi omhoog, en kan ik onderan nog steeds mooi doortikken.
Nu eenmaal ik weet met welke browser en waar het misloopt zal ik het wel kunnen fixen, zeker als het met het vorig thema wel goed liep.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Maurice

Citaat van: dmeerpa op februari 11, 2010, 18:58:18
Zal dat eens van naderbij bekijken, maar heb het zelf nog niet voorgehad. Dus wordt wat zoeken wat je eigenlijk bedoeld.
Welke browser gebruik je ? Ik mag hier op mijn Google Chrome zoveel tikken als ik wil, op het einde van de lijn, gaat de tekst mooi omhoog, en kan ik onderan nog steeds mooi doortikken.
Nu eenmaal ik weet met welke browser en waar het misloopt zal ik het wel kunnen fixen, zeker als het met het vorig thema wel goed liep.
Ik ervaar het met Firefox ook niet...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81

zag dat het is aangepast met de kopteksten ,mooi  hello beter zo  byebye

ll0ll

Wanneer komt de template-switch? Dan kan ik m'n eigen template kiezen :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Maurice

Citaat van: ll0ll op februari 11, 2010, 19:51:27
Wanneer komt de template-switch? Dan kan ik m'n eigen template kiezen :-D
Kun je al in je profiel switchen ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

jrm

Citaat van: marvin op februari 11, 2010, 17:26:28
Mannen van de kust, IJmuiden dus....   :evil: (dat is geen duiveltje, maar een smiley met een zuidwester op z'n koppie)  :-D

stupid

Ook hier lekker aan de kust, Tweede plaats zuidelijker  :-D