De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Citaat van: Emiel77 op maart 20, 2023, 20:54:52Gokje, binnenkort nog meer nieuwe kleurtjes in huis?? :-D
Je we hebben het al over de slaapkamer gehad, misschien moet ik toch toegeven aan de kleur paars. :-D

Emiel77

Citaat van: marvin op maart 20, 2023, 21:01:43Je we hebben het al over de slaapkamer gehad, misschien moet ik toch toegeven aan de kleur paars. :-D

Ehm... moet nu de slaapkamer paars worden of jij, is me nog niet helemaal duidelijk :-D
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

Marvin

In ieder geval een muurtje, kans is groot dat de schilder even bedankt wordt.

JohnWx

Citaat van: marvin op maart 20, 2023, 21:01:43Je we hebben het al over de slaapkamer gehad, misschien moet ik toch toegeven aan de kleur paars. :-D

Wij hebben ook iets paars in de slaapkamer  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Citaat van: JohnDavids op maart 21, 2023, 08:28:44Wij hebben ook iets paars in de slaapkamer  8-)
Krokodil?

pameijer

Citaat van: JohnDavids op maart 21, 2023, 08:28:44Wij hebben ook iets paars in de slaapkamer  8-)


Wedden?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marvin

Als je hem een kwartslag naar links draait is het net de schoen van Pipo...

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Nostra

 :schater:  :schater:  :schater:

Ik dacht dat het hier over audio ging en niet over sextoys...

 :schater:  :schater:  :schater:

Nostra

Citaat van: marvin op maart 20, 2023, 20:18:25Gedaan, zeker erg interessant...!
Voor het goeie zou ik er 2 nodig hebben.
Maar met eentje zou ik de 5 reguliere kanalen kunnen aansturen en met die dingen die ik nu heb staan, de hoogte kanalen aansturen.
Stof tot nadenken.   shutup

Ze worden ook zeldzaam.

Ben zelf al even op zoek naar een betaalbaar exemplaar want de prijzen zijn ook de hoogte in geschoten tov enkele jaren geleden.

Nostra

Citaat van: Emiel77 op maart 20, 2023, 20:54:09Klasse D hoeft zeker niet per definitie slecht te zijn hoor.
En nee ik ga niet pleiten voor klasse D, ben zelf ook voor AB gegaan :-D, geen HT dan maar gewoon stereo, mijn voorkeur dan weer.

Heb zelf een klasse d versterker hier bij mij thuis staan van Onkyo. Speelt absoluut prachtig!

Ben zelfs aan het twijfelen om hem te houden voor later.

RHK

De Rotel eindbak die ik heb, is ook klasse D, geweldige dynamiek.  :-P
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Marvin

Het kan ook zeker, zoals ik al zei heb ik met die dikke ouwe lellen van Marantz altijd wel goed geluid gehad.
Het is zeker niet zo dat het slecht is via die Denon, maar dit is gewoon veel dynamischer.
Zeker nu alle kanalen een eindversterker hebben en de receiver dus in pre-modus staat, is het wel een groot geworden in vergelijk met de interne versterking.

Marvin

Citaat van: Nostra op maart 22, 2023, 11:04:17Ze worden ook zeldzaam.

Ben zelf al even op zoek naar een betaalbaar exemplaar want de prijzen zijn ook de hoogte in geschoten tov enkele jaren geleden.
Er staan er twee op marktplaats in Nederland.
Bij de ene zit de voorversterker er ook bij voor €500.
En een enkele eindversterker voor €350.
Relatief natuurlijk, maar het valt me nog mee.
Moet je je ook nog afvragen of alles correct werkt en er niet even in gedoken moet worden.

Zo heb ik uiteindelijk voor die hele toren Marantz versterkers €450 betaald.
Inclusief verzenden, eventuele benzine voor het zelf afhalen.
Én voor het laten nakijken en waar nodig herstellen.
En dus voor niet al te veel euro's, 10 identieke eindversterkers in de kast staan.
Best een leuke audio reis geweest zo al met al.
Nu kribbelt het wel een beetje om voor de fronts iets zwaarders te zoeken, maar echt nodig is het niet.

RHK

Heb je een PM gestuurd
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*