Advance Acoustic?

Gestart door MadVillain, september 14, 2008, 14:10:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MadVillain

Is er iemand bekend met Advance Acoustic?

Het is een Frans merk met heel erg betaalbare prijzen. Maar ik heb er nog nooit eerder van gehoord of ook maar iets over gelezen. Ik kwam een advertentie tegen in "Music Emotion" dat je voor een voor- en eindversterker combi niet meer dan 1300,- betaald.

Ik ben wel benieuwd naar de bouwkwaliteit en naar ervaringen van andere medeforummers.


www.servi-q.nl is meer info te vinden, ook een prijslijst.



Jan

Stuur dit lid eens een PM. Hij maakt gebruik van Advance Acoustic apparatuur.

Stadium III

Hal9000 heeft er volgens mij een cd speler van
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

ProXius

Gezien en gehoord toen ik de laatste keer bij iEar was.
Erg aangenaam moet ik zeggen! helaas vind ik de voorversterker wel een beetje lelijk :(
Van binnen ziet alles er erg netjes gebouwd uit, bouwkwaliteit was van buiten ook prima.
Marantz SR9600
Marantz CD5001 (Gehakt mods)
Panasonic BD35
Focal Chorus 716V - 700CC V
D.I.Y. 15" Exodus sub + 400w Reckhorn

theo technics

Hoi MadVillain,

Ik speel bijna 1,5 jaar met een AA set, en ik ben er tot op heden zeer tevreden over.

Maar mijn oortjes zijn jou oortjes niet.
Veel succes en veel plezier met je zoektocht (wat opzicht al leuk is). :-)

Vriendelijke groet Theo.

Leonneke

Hoi MadVillian;

Ik ben de trotse bezitter van:

Advance Acoustic voor- en eindversterker.
Advance C.D. speler en Advance iPod Docking Station.

ZEER ZEER ZEER GOED SPUL.  Prijs - kwaliteit verhouding is en blijft ongekend.

Mensen die veel verstand van electronica hebben ( heb ik zelf dus niet )  kunnen je allemaal vertellen dat er IN de apparatuur zeer goede onderdelen gebruikt worden.

Advance heeft in het begin ( enkele jaren geleden ) wel hier en daar wat schoonheidsfoutjes gemaakt. Bijvoorbeeld aan- uit knopjes die wel eens klem bleven zitten.

Al met al kan ik je het merk ten zeerste aanraden. De luidsprekers van Advance ken ik overigens niet. Ik bouw liever zelf ( Scan Speak ).

Mijn bescheiden advies:  DOEN !!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Leonneke .  . ...

mars

#6
Citaat van: Leonneke op september 16, 2008, 00:22:53
Hoi MadVillian;

Ik ben de trotse bezitter van:

Advance Acoustic voor- en eindversterker.
Advance C.D. speler en Advance iPod Docking Station.

ZEER ZEER ZEER GOED SPUL.  Prijs - kwaliteit verhouding is en blijft ongekend.

Mensen die veel verstand van electronica hebben ( heb ik zelf dus niet )  kunnen je allemaal vertellen dat er IN de apparatuur zeer goede onderdelen gebruikt worden.

Advance heeft in het begin ( enkele jaren geleden ) wel hier en daar wat schoonheidsfoutjes gemaakt. Bijvoorbeeld aan- uit knopjes die wel eens klem bleven zitten.

Al met al kan ik je het merk ten zeerste aanraden. De luidsprekers van Advance ken ik overigens niet. Ik bouw liever zelf ( Scan Speak ).

Mijn bescheiden advies:  DOEN !!!!!!!!!!!!!!!!

oi oi

Dat is alweer een tijdje geleden .

Ken jij de MAP 307 van Advance Acoustic?

Deze Lijkt precies( echt sprekend) op de  ''DK DESIGN REFERENCE MK2'' notworthy ( die DK is trouwens echt een van de aller mooiste geintregeerde amps van dit moment, die ik zelf heb gehoord)

Mijn vraag is ; ken jij deze MAP307 of heb jij kennissen die deze amp kennen? En wat zijn hun ervaringen mbt betrouwbaar enz enz .
Deze vraag is niet voor mij zelf maar voor een neef. 

Ik ben er voor mezelf wel overuit, dat ik het kwa versterking bij Classé  notworthy houdt of die DK DESIGN REFERENCE MK2.
Maar ik vind het leuk om te lezen hoe enthiosiast jij bent over jouw AA , dat herken ik ,ik heb precies het zelfde met mijn Classé  :-D

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

theo technics

Ben je inmiddels al wat wijzer geworden MadVillain.  :-)

MadVillain

Heel erg! Daarvoor ook bedankt!  notworthy


Alleen is dit toch niet het merk waar ik voor wil gaan. Nadat ik wat reviews heb gelezen is eruit gekomen dat het een heel goed merk is.
Maar het voldoet niet aan mijn eisen.

Ik ben nu tevreden met dat wat ik heb staan. En als ik flink heb gespaard dan zie ik wel weer verder anders blijf ik aan de gang  :-D

theo technics

Veel luister plezier nog gewenst MadVillain, tenslotte draait daar alles om. notworthy

JohnWx

En hopen dat het merk effe een tijdje bij dezelfde importeur blijft.
Raar maar is in 5 jaar al 3x veranderd
Mooi merk ziet er goed uit veel waar voor je geld en de kinderziekte's zijn eruit
En de eindcontrole is in China gewoon erg goed
Veel luister plezier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.