Mijn digitale bron

Gestart door tifosi, oktober 03, 2005, 19:58:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

birdy

Muziek moet je niet horen, maar moet je voelen!
Marantz PM-10, Marantz SA-11 S2,  Marantz ST-15, Marantz SR-6004, Marantz BD-7004, B&W 804 D3, B&W Nautilus HTM2,  B&W LM1, Panasonic Plasma TX-P42VT30E, Philips AF977

physic

Heel mooi en goed klinkende apparaat de sa17s1.Heb hem ook gehad,was hier erg tevreden over totdat ik in 2.5jaar 3x het loopwerk heb moeten laten vernieuwen.Gelukkig viel het nog onder de garantie.Zodoende heb ik met een bijbetaling een sa11s1 aangeschaft.Dit is wel een heel goed apparaat zowel op stereogebied als op sacd gebied.Complimenten voor marantz voor hun netjes afgehandelde garantie.
physic

CableTalk

Ik gebruik een DV6400 en een CD67SE MKII (met MSB Link DAC)

tdlofcc

Als CD speler gebruik ik een redelijk gemodificeerde CD67 SE (waar binnenkort de klok nog van vervangen wordt ;)) en als DVD speler gebruik ik sinds afgelopen weekend een DV4100 OSE.

Beide tweedehands van Marktplaats voor zeer lage bedragen, de DVD speler was 65,- en de CD speler 80,-.

Mooie apparatuur voor weinig, al zeg ik hetzelf :P

birdy

#64
Hier mijn digitale bronnen met de rest van de opstelling. Marantz & B&W & Philips CRT, een pracht combinatie.

:wav:



De gehele set (exclusief de B&W LM1 surrounds)

http://my.hifi.nl/index.php?user=161


De Marantz componenten (PM-14 MKII KI, SA-17 S1, ST-17, DV-17, SR5300)


Muziek moet je niet horen, maar moet je voelen!
Marantz PM-10, Marantz SA-11 S2,  Marantz ST-15, Marantz SR-6004, Marantz BD-7004, B&W 804 D3, B&W Nautilus HTM2,  B&W LM1, Panasonic Plasma TX-P42VT30E, Philips AF977

mahansz

'k had je nieuwe foto's idd al gezien op hifi.nl, ziet er errug netjes uit hoor!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Mendel

Mijn digitale bronnen:

Marantz CD23 (samen met MA22*2 + SC22)
Marantz CD72mkII SE
Marantz CD52mkII SE

Marantz rulez
Music Link rulez big time..!


Maurice

Citaat van: Mendel op juni 09, 2007, 11:06:32
Mijn digitale bronnen:

Marantz CD23 (samen met MA22*2 + SC22)
Marantz CD72mkII SE
Marantz CD52mkII SE

Marantz rulez
Music Link rulez big time..!


Iemand met zoveel Marantz bronnen moet ook eens een foto plaatsen in >>>Mijn set<<<  notworthy
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

maurantz

een cd 23 kwijl kwijl notworthy notworthy die wil ik ook wel

Mendel

Citaat van: Mendel op juni 09, 2007, 11:06:32
Mijn digitale bronnen:

Marantz CD23 (samen met MA22*2 + SC22)
Marantz CD72mkII SE
Marantz CD52mkII SE

Marantz rulez
Music Link rulez big time..!

Oeps, bijna vergeten...
Ik heb ook nog een ST83 tuner.
Deze is in staat om DSR (Digital Satellite Radio) te ontvangen.
Helaas is er niemand meer bereid om dergelijke signalen uit te zenden. (alles is nu DAB)
Dus, op zich wel een digitale bron (jaja DAC7) maar nu alleen nog als FM-tuner in gebruik.

TurboMarco

Hoi Mendel,

Heb je daar ook een foto van?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mendel

Ja hoor, maar niet erg duidelijk (bovenste foto en dan linksboven)

http://marantzforum.nl/index.php/topic,23.195.html

TurboMarco

Mijn digitale bron op het moment is een dvd-audio speler van Panasonic (RA-71),deze heb ik aangesloten eerst analoog op de versterker wat opzich helemaal niet slecht klinkt maar eenmaal aangesloten op de dac vd versterker toch een lichte verbetering laat horen,met andere woorden hier kan ik best mee leven pompom :wav:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)