Mijn digitale bron

Gestart door tifosi, oktober 03, 2005, 19:58:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stereo Kabouter

Marantz cd speler CD7300 en een DV6400 dvd-a/sacd speler.

birdy

#31
Ik heb twee digitale bronnen. De SA17 S1 en de DV17



:wav:

http://my.hifi.nl/index.php?user=161
Muziek moet je niet horen, maar moet je voelen!
Marantz PM-10, Marantz SA-11 S2,  Marantz ST-15, Marantz SR-6004, Marantz BD-7004, B&W 804 D3, B&W Nautilus HTM2,  B&W LM1, Panasonic Plasma TX-P42VT30E, Philips AF977

henk 93

Dit is mijn digitale bron de MARANTZ SA-11S1 sacd speler  8)

http://www.audioholics.com/news/uploads/sa11s1_front :!:
2X TUBE ELYSIUM,S APOTHEOSE OP HET MID/HOOG
VINCENT SP 993 OP HET LAAG

AUDIO RESEARCH LS25 MK2
MARANTZ SA-11S1
LUIDSPREKERS: KLIPSCH P-38F
KABELS: W&M AUDIO LS-01
INTERLINKS: W&M AUDIO BC-01 XLR
SIGN AUDIO XLR
V.D HUL THE WIND
SILTECH LS-80 G

Nicolas

Dat is lang geen foute boel, JUMMIE!!  :shock:
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

lionb

#34
mijn verzamerling cd spelers marantz en dvdspelers :mrgreen: :mrgreen: hello HB
cd16
cd11
cd10
cd80
cd75
cd73
cd65
cd65mk2
cd72se
cd72mk2
cd72
cd60se
cd60
cd42mk2
cd40
dvd4100
dvd4300

Stadium III

Ik heb een cd 7300 en een dvd 7600
Verder stoffen hier nog een cd 4000 en een dv 4200

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

genesis

Ik speel met de Marantz CD-12 / DA-12 met Ken Ishiwata modificatie met tussen het loopwerk (CD-12) en de D.A. converter (DA-12) een Digital Lense van Genesis, speelt zelfs heden ten dage nog adembenemend mooi, pin point positioning, Microdetailering, oplossend vermogen, diep doorlopende 3-D, en het sterkste punt, Emotionele Betrokkenheid hello

Genesis

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

genesis

Even geduld  jongens, ben pas donderdag avond laat thuis van off-shore dus het word op zijn vroegst vrijdag clown1

Genesis

Maurice

Citaat van: genesis op november 07, 2006, 23:07:43
Even geduld  jongens, ben pas donderdag avond laat thuis van off-shore dus het word op zijn vroegst vrijdag clown1

Genesis
Eerst ons een beetje opgeilen met mooie woorden, en dan nog een halve week wachten op de plaatjes  violent1

Maar ja, we moeten het er dan maar mee doen....  :-D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

genesis

De CD/DA-12 KI met Genesis Digital Lense




Genesis

TurboMarco

Deze juweeltjes zie je echt bijna nooit  :-o
Wees er zuinig op man !!!
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

genesis

#43
Ben er ook zeer zuinig op en heb de mazzel dat in mijn kennissenkring zowel de Knowhow alswel nog onderdelen voor handen zijn, dus zolang er geen spelers die voor mij echt significant beter zijn dan de CD-12 blijf ik ermee spelen, en dan nog kan ik er waarschijnlijk geen afstand van doen. Toen in 1989 a 1990 deze speler door Marantz werd neergezet op High-end gebied, eigenlijk "out-of-the-Blue" had Marantz meteen zijn stempel gedrukt als  producent van "Audiofiele producten" wat later ook gold voor o.a. versterkers waar onder de MA-24 die ik ook heb. (Marantz apparatuur was in Europa een beetje in de vergetelheid geraakt als High-end product, was vroeger onder Saul Marantz wel bekend als top product)

De verkoopprijs van de CD-12 was toendertijd F 10.000 dat was voor mij wat te hoog gegrepen (was toen met gezin in opbouw), en ik heb de prijsontwikkeling 2de hands gevolgt, toen die tussen de 5000 en 6000 kwam heb ik de mijne aangeschaft. Wist je dat die 10 mille eigenlijk de kostprijs was van de CD-12 er is nagenoeg nix op deze referentie speler van Marantz verdiend, tevens was ook niet hele potentieel benut die de speler in zich had, dat heeft later Ken Ishiwata nog eens laten horen/zien, maar toen was de CD-15 al op de markt (F 12.500) en om die niet commercieel te "torpederen" is de modificatie voor de CD-12  op geloof F 10.000 gezet. Want anders zouden veel potentiele kopers de CD-15 aan zich voorbij laten gaan en een CD-12 proberen te bemachtigen en die laten up-graden en tevens zouden bezitters van een 12 geen CD-15 als opvolger voor hun huidige speler aanschaffen.

Genesis

Nicowico

Die ziet er mooi uit die CD-12. Daar steekt mijn CD11LE wat schril bij af, al hoe wel dat ook niet de minste is.
Die CD11LE heb ik trouwens gekocht na een tip van Marco en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor. pompom
Sansui X-1 X-treme, CD12/DA12, Genesis Digital Lens, Vifa Vivace.