Na update geen geluid meer?? Wegens Time-out?

Gestart door chickenman, juli 23, 2022, 11:54:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chickenman

Dag,

Ik wilde zojuist, na enige tijd, via mijn HEOS app eigen muziek afspelen op m'n SR5015dab.

De app gaf aan dat er een update gedaan kon worden, dat heb ik gedaan: bleek eerst een update op de SR5015 te draaien, toen de app, toen de SR5015 nog een keer.
Op zich prima, maar na een half nummer te hebben gehoord ging het geluid plotseling uit.
Ik kan ook geen radio meer luisteren, alles lijkt als ik op Tv scherm kijk wel af te spelen maar ik heb dus geen geluid meer. Als ik via de app een andere HEOS favoriet selecteer duurt het 'afspelen starten' erg lang en volgt uiteindelijk de melding:

"Actie kan niet worden voortgezet wegens time-out"

Heb ik ergens ongemerkt iets ingesteld??
Of is dit ergens een beschermingsinstelling. dat zou vreemd zijn want aan de opstelling is niets veranderd.

Overigens heb ik wel geluid via de TV/Ziggo dus het zit ergens in de instellingen?
Scherm geeft "64 kbps aac" en M-dax wordt nu ook als niet beschikbaar aangegeven.

chickenman

oke... het werkt allemaal weer    :yes:
hoe: .... geen idee, het een en ander geprobeerd, geen instellingen aangepast, niets opnieuw geïnstalleerd. Gewoon geduld hebben misschien  :angel: of gewoon mazzel bij de pogingen HB

Marvin