Vraag over KI certificaat

Gestart door themaestro, februari 02, 2022, 23:49:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

themaestro

Heeft iemand ooit eens geprobeerd om een certificaat op te vragen?
Ik heb sinds kort een KI Pearl van iemand overgenomen maar zonder certificaat.
Is hier eventueel nog een exemplaar van op te vragen? Wellicht met een serienummer?
Ik heb via de officiële Marantz website contact gezocht maar krijg geen reactie.
Iemand hier nog een idee? Thanx!
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

Audiophylia Nervosa

Hallo Meastro,

Dat kan je wel vergeten, dat heb ik toen der tijd ook geprobeerd.

Het is zelfs zo vreemd dat men overal propageert dat de KI-Pearl serie in een beperkte oplage van 500 stuks is gebouwd maar er staat op geen enkel apparaat een uniek serienummer.

En als er al 500 stuks van zijn gemaakt is het net of deze allemaal hier in Nederland terecht zijn gekomen. 500 stuks over de gehele wereld is wel heel weinig, ik denk dat je alleen al het dubbele in Japan kwijt kunt.

Ook ik wilde mijn set compleet hebben, dus inclusief certificaat maar helaas.
Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

themaestro

Citaat van: KI-Pearl op februari 03, 2022, 06:38:32
Hallo Meastro,

Dat kan je wel vergeten, dat heb ik toen der tijd ook geprobeerd.

Het is zelfs zo vreemd dat men overal propageert dat de KI-Pearl serie in een beperkte oplage van 500 stuks is gebouwd maar er staat op geen enkel apparaat een uniek serienummer.

En als er al 500 stuks van zijn gemaakt is het net of deze allemaal hier in Nederland terecht zijn gekomen. 500 stuks over de gehele wereld is wel heel weinig, ik denk dat je alleen al het dubbele in Japan kwijt kunt.

Ook ik wilde mijn set compleet hebben, dus inclusief certificaat maar helaas.

Daar was ik al bang voor. Dank voor je reactie.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

CBdicX

#3
Citaat van: themaestro op februari 02, 2022, 23:49:59
Heeft iemand ooit eens geprobeerd om een certificaat op te vragen?
Ik heb sinds kort een KI Pearl van iemand overgenomen maar zonder certificaat.
Is hier eventueel nog een exemplaar van op te vragen? Wellicht met een serienummer?
Ik heb via de officiële Marantz website contact gezocht maar krijg geen reactie.
Iemand hier nog een idee? Thanx!

Tja, dat hele KI verhaal met gelimiteerde oplages is alleen maar marketing om duur te verkopen.
Ik had dan wel wat KI modellen met certificaat, maar stelt niets voor, gewoon een mooi uitziend A4tje, en het serienummer van de versterker stond wel op het certificaat.
Ik ben er zelf ook "in getrapt"  :-(

themaestro

Citaat van: CBdicX op februari 05, 2022, 07:21:45
Tja, dat hele KI verhaal met gelimiteerde oplages is alleen maar marketing om duur te verkopen.
Ik had dan wel wat KI modellen met certificaat, maar stelt niets voor, gewoon een mooi uitziend A4tje, en het serienummer van de versterker stond wel op het certificaat.
Ik ben er zelf ook "in getrapt"  :-(

Gelukkig doet het niets af aan de versterker zelf, die bevalt prima.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

CBdicX

Citaat van: themaestro op februari 06, 2022, 21:34:23
Gelukkig doet het niets af aan de versterker zelf, die bevalt prima.

Inderdaad, vergeet dat A4tje maar, de KI's zijn top.